Gå til innhold

Hjemmeside tips her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo.

Noen som har tips til og forbedre hjemmesiden vår?.

Www.backstabbers.page.tl -

Skriv negative og positive ting.

Venter på svar(A)

About us: Laaaaang scroll, og mye whitespace.

Bildene er også strukket ut, bedre å gjøre det i Photoshop/Gimp på forhånd.

download: forskjellig font-størrelse er noe forstyrrende her.

Lenke til kommentar

- Huttetu, for en lang idiotisk unødvendig sideskroll

- Besøksteller er sååååå 1998

- Forkortelsen "BS" gir heller assosiasjoner til ordet "Bullshit"

- Engelsken på hovedsiden kan forbedres ("We have played in almost 2 years")

- Hvorfor forskjellig font/størrelse på forskjellige sider?

- Æsj! Egen side for "Count"? I tillegg til at det er side #2?

- Bra login-mulighet på forum

- About us: Seriøst? Bildedistortion og faenskap? Har dere ekstremt heftige grunner til at bilde skal være under tekst istdf på siden?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tatt att som krittik og prøvd og fixe det nå. vi har dukket opp med en nye side. www.back-stabbers.tk midtstil og alt. fjernet counter og teller, annen theme. Menner du att vi skal ta bort bildene? Skjønnete ikke den helt?. Men ok. Noe mere på magen?

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at engelskkunnskapene til webmaster eller den som er skribent på sida, ikke er helt ultimate. Her har man drevet med direkte oversettelse fra norsk. Det blir litt "Petter Solberg-engelsk". Besøksteller er fortsatt der i bunnen av sida. Den stikker seg ikke så voldsomt ut, men om dere har en mulighet for å skjule denne, er det et absolutt pluss.

De bildene som det refereres til, er de som er i midten, de er midtstilt under introduksjonsteksten. Disse har blitt strukket manuelt slik at de ser ganske forferdelige ut, og dette ødelegger litt av intrykket på sida, som ellers ser ganske stilig ut.

Et lite kikk på kildekoden røper at dere muligens burde gjøre noen endringer som ikke fremhever at dere har brukt en generator for å lage websiden. Tenker da på følgende linje som røper dere:

<meta content="OpenOffice.org 2.3 (Win32)" name="GENERATOR" />

En kul ting som dere kunne ha gjort, var å få flyttet "Backstabbers"-overskriften til å bli en del av headeren, der dere har overskriftsbildet. Da ville dere spart litt plass på midten, og det ville egentlig sett litt kulere ut. Få lagt inn Photoshop eller Gimp og lek dere litt der. For dere er inne på noe :)

Lenke til kommentar

Jonta, jeg ser ingen sidescroll? Har kanskje jeg en for høy oppløsning med 1440x900?

Og siden dems er 1000 piksler i bredden, noe som vises igjen på:

<table width="1000" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">

Så de har holdt seg innenfor rammene.

Endret av Skoen
Lenke til kommentar
Jonta, jeg ser ingen sidescroll? Har kanskje jeg en for høy oppløsning med 1440x900?

Og siden dems er 1000 piksler i bredden, noe som vises igjen på:

<table width="1000" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">

Så de har holdt seg innenfor rammene.

Det gjør jeg med min 1024*768

Som du kan lese her bruker kun 38% over 1024*768. Det er ingenting ved siden som rettferdiggjør større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...