fgr Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Begynte for noen dager siden å lage en rating-side, det skal bli en side der man etterhvert skal kunne rate hva du vil, og sammenligne med andre. Foreløpig er det bare noen kategorier og IMDB Top 250 der. Vil gjerne ha tilbakemelding på førsteinntrykk, hva som kan bli bedre når det gjelder design og funksjoner! (Design på edit/create user osv er foreløpig ikke gjort noe med, tar imot innspill) (Og jeg har cookie for innlogging, men har ikke lagd noen utlogging enda..) http://ringelrangel.com/rating/oversikt.php Endret 10. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Minner meg om TPB Ellers en kul ide! Kan jeg selv rate på siden eller bare admin forløpig? EDIT: Så create user øverst, før jeg gjøre noe har du hashet passordet til databasen Endret 10. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Første siden din er litt kjedelig ov uoversiktlig! Hadde vært fint med knapper på de forskjellige kategoriene. Du har sikkert tenkt over det jeg nevner men ville gjort noe med forsiden! Enig i den med TPB fikk litt sånn T*****t side følelse. Men du er på god vei og et fint tiltak!! blir spennend eå følge med på hva som skjer videre ##lagret i mine favoritter## Endret 10. januar 2009 av kolio3 Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Minner meg om TPB Ellers en kul ide! Kan jeg selv rate på siden eller bare admin forløpig? EDIT: Så create user øverst, før jeg gjøre noe har du hashet passordet til databasen nei det er ikke hashet,fordi jeg veit ikke hvordan man gjør det. :!: og ja den minner om piratebay fordi jeg stjal en del av css deres Endret 10. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) http://ringelrangel.com/oversikt.php?kategori=imdb trenger hjelp med en sak her. om dere går inn her og lager en account, kryss av for film du har sett. det refresher siden. jeg vil lage det sånn at siden slipper å måtte refreshes når du markerer filmer du har sett! noen som har peiling på hva jeg må bruke da? er det layers det heter? Endret 10. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Er jo helt likt TPB, mye bedre om du lager det selv. Vil tørre å påstå at alle som har vært på TPB sine sider før vil forbinde siden din med dem. Men hvorfor har du brukt coockies til innlogging? bruk sessions EDIT: på innloggingssiden så bruk type="password" på inputen din for passord! Endret 11. januar 2009 av YaNkEs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå