Gernia Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Har aktivert windows før, men byttet maskinvare. I tillegg, når jeg starter opp pc'en så får jeg heller ikke koblet til internett fordi jeg må forbi windows aktiveringsdritt for å installere nettverksdriverne. Er det noen måte å installere drivere på fra cd, uten å gå inn på OS, eller noen måte å komme forbi windows XP aktiveringsskjerm? Takknemlig for alle svar Endret 10. januar 2009 av Gernia Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Velg at du vil ringe MS for å aktivere. Ring så gratis 800- nummeret som står opplyst, og følg anvisningen du får. Husk; Har du byttet hovedkort, så er ikke lisenskoden til Windows lenger gyldig. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Velg at du vil ringe MS for å aktivere.Ring så gratis 800- nummeret som står opplyst, og følg anvisningen du får. Husk; Har du byttet hovedkort, så er ikke lisenskoden til Windows lenger gyldig. fikk ordna det gikk bare inn i sikkerhetsmodus og innstalerte driverne til hovedkortet, så kom jeg meg på innternett og fikk aktivert men takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå