Hayer Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei! Har et problem med at Opera tydeligvis ikke klarer å lese den helt grusome CSS-koden min. Hvis du ser på www.pederslekeland.com med Opera, nede i høyre gjørne. Pga noe rart jeg tydeligvis har gjort så stikker den opperste linken alltid litt ut.. Noen forslag til hvordan jeg skal fikse deet? Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg ser ikke noen stor forskjell mellom Opera og Firefox/IE7. Fikk du fikset det? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Post gjerne screenshot. På Windows: Trykk på PrintScreen knappen, opne Paint og trykk CTRL+V (lim inn). Lagre og post. Mac: Shift+Command+3 for heile skjermen, eventuelt 4 for å velge område. Reknar med at at du kan dette om du har Linux eller noko anna, så det gidd eg ikkje skrive korleis du gjer det i Feil i hurtigtasta for Mac - eg er litt trøtt. Endret 12. januar 2009 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå