564215 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei! Nettverket jeg sitter på (er telenor ADSL, er koblet til via kabel) faller ut en gang hver andre time i ca 4 minutter. Dette er veldig irriterende. Noen som vet hva som kan forårsake noe sånt? I tillegg svikter nettverket hver eneste gang jeg eller broren min søker etter serverer på f.eks. Counterstrike. Dette kan også irritere meg noe ubeskrivelig. Skal virkelig nettverket tåle så lite? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Finn ut om det er internt eller eksternt nettverk som svikter. Om det er eksternt så ta det med Telenor, er det internt, så kom tilbake med en oversikt over nettverks komponentene dine. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 HVordan finner jeg ut om det er det eksterne eller intere nettverket som svikter`? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det første du må gjøre er å se på nettverket ditt og hvilken aktivitet som foregår. Har dere kun et routermodem fra Telenor og hva heter dette og evt router som er koblet på etter? Er det noen som bruker nedlasting via bittorrent e.l.? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Finner dere noe feil her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå