DementedAlbino Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har hatt min nåværende bil i litt over et år nå og har ikke før nå giddet å ta noe initiativ til å gjøre noe med den fastmonterte handsfreeløsningen som er i bilen. Den er beregnet for nokia telefoner, og da sikkert på samme årgang som bilen er, 99. Jeg har i dag en N82 som jeg gjerne vil bruke med utstyret som alt er montert i bilen, men er dette mulig å få til? Ledningene som går i holdere er fastmontert Et latterlig patent synes jeg, da det enkelt kunne vært en form for koblinger her slik at en kan bytte ut selve holderen og ikke alt sammen. Holdere har to ledninger som går videre. Ene ser ut til å være lyd, mens den andre ser ut til å gå til en antenne av et slag som er festet på innsiden av frontruten, uten at jeg skal si dette helt sikkert. Så er det her mulig å få en overgang slik at det passer til min nåværende mobil, eventuelt kan jeg kutte ledningene og lodde de sammen på en ny holder? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du må nok bytte hele handsfree systemet ja. Idag så brukes det en enkel holder til telefonen som så kobler seg til handsfreen med blåtann. Det systemet som du snakker om er vel det til 6210/5110 osv. Meget godt system.. bak i dashbordet ligger det sikkert en boks som er koblet til holderen, den styrer lading, har antenne tilkoblet og slikt. Så du må nok bytte handsfree løsning ja. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Blir vel raskt dyrere enn det smaker da, så blir vel til at jeg dropper det da. Får høre hva noe slikt vil koste meg her en av dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå