Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har vel allerede ved et søk her set at det er en del erfaringer med JMDATA.

Hvordan de er nå vet jeg ikke, men når jeg kjøpte skjerm av de for en 6-7 månder siden gikk det greit. Jeg måtte reklamere da skjermen ikke funket, men det gikk greit. Min erfaring er, som sagt før på forumet at den ene av de har enkelte problemer med sin kundebehandling. Jeg hadde mest å gjøre med en som jeg tror heter Morten, mens han andre(erik ett eller annet tror jeg) snakket jeg med en gang og da var han et rævhål. Morten var grei nok. Har du vurdert å finne ut mobil nummerene deres å ta en tellefon? Ville sjekket at de ikke var konkurs(Går vel an å sjekke i brønøysynd registeret). o de ikke er konkurs så send en kras mail hvor du nevner politianmeldelse og forbrukerrådet mest mulig. Så ville jeg gåt til forbrukerrådet i dit fylke, og om det ikke hjelper så går du til Politiet.

Lenke til kommentar

Der er to tlf nr og de svarer ikke på noen,har sent flere mailer og fortsatt ingen svar, hvist ikke varen eller pengene dukker opp innen mandag politiannmelder jeg dem, da de selv sa jeg skulle ha varen i løpet av 5-6 dager er det gått dobbel så lang tid til mandag.

Lenke til kommentar

Skulle bestille skjerm og prøvde å ringe hele dagen. Vanskelig å nå på tlf, men svarer (i alle fall meg) raskt på mail på kveldstid. Bestillte en skjerm og fikk bekreftelse og greier. I går fikk jeg telefon om at de hadde rota bort bestillingen og ikke visste hvilken skjerm det var, men de hadde faktisk klart å finne tlfnr mitt og RINGTE meg for å få sendt skjermen fredag (i dag). Det er i alle fall bra service, men virker litt rotete hele sjappa ja....

Lenke til kommentar

Fikk kontakt med dem i dag og fikk et sendingsnummer , da jeg søkte på linjegods ble det bekreftet at den var hentet av dem men etter det stod den som missing.Kontaktet linjegods alnabru og de kunne bare beklage skjermen var sporløst borte det var ikke mere de kunne gjøre.

Tok så telefonen fatt og begynte å ringe div linjegodskontorer mellom oslo og sortland og jeg fant skjermen de skulle komme med den i morgen.

Dette klarte altså ikke linjegods å finne ut av i sitt eget system, meget dårlig av linjegods spør du meg

Lenke til kommentar
Fikk kontakt med dem i dag og fikk et sendingsnummer , da jeg søkte på linjegods ble det bekreftet at den var hentet av dem men etter det stod den som missing.Kontaktet linjegods alnabru og de kunne bare beklage skjermen var sporløst borte det var ikke mere de kunne gjøre.

Tok så telefonen fatt og begynte å ringe div linjegodskontorer mellom oslo og sortland og jeg fant skjermen de skulle komme med den i morgen.

Dette klarte altså ikke linjegods å finne ut av i sitt eget system, meget dårlig av linjegods spør du meg

 

Så du skulle altså politianmelde dem fordi Linjegods har surra med pakka? Eller fordi de ikke har svart på telefon?

Lenke til kommentar

Her vises vel egentlig hvor VIKTIG det er at Butikken tar Tlf når den ringer eller svarer på mail.

 

I bedriften der jeg jobber SKAL IKKE tlf ringe mer en 3 ganger før man svarer ellers går tlf tilbake til sentralbordet :D

 

Telefon kultur kaller de det :D

Lenke til kommentar

 

Så du skulle altså politianmelde dem fordi Linjegods har surra med pakka? Eller fordi de ikke har svart på telefon?

 

Sorry, men har du i det hele tatt lest tråden før du skriver inn et så tåpelig innlegg? Eller var du ironisk? Ikke lett å se hvertfall.

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Fikk kontakt med dem i dag og fikk et sendingsnummer , da jeg søkte på linjegods ble det bekreftet at den var hentet av dem men etter det stod den som missing.Kontaktet linjegods alnabru og de kunne bare beklage skjermen var sporløst borte det var ikke mere de kunne gjøre.

Tok så telefonen fatt og begynte å ringe div linjegodskontorer mellom oslo og sortland og jeg fant skjermen de skulle komme med den i morgen.

Dette klarte altså ikke linjegods å finne ut av i sitt eget system, meget dårlig av linjegods spør du meg

 

Så du skulle altså politianmelde dem fordi Linjegods har surra med pakka? Eller fordi de ikke har svart på telefon?

 

Vel vet ikke hvordan du hadde reagert men når man kjøper en vare til flere tusen kroner og forskuddsbetaler den blir man litt betenkt når man i flere dager prøver å kontakte levrandør både på mail og tlf uten resultet.

Men det spiller åpenbart ingen rolle for deg. :grumpy:

Lenke til kommentar
Fikk kontakt med dem i dag og fikk et sendingsnummer , da jeg søkte på linjegods ble det bekreftet at den var hentet av dem men etter det stod den som missing.Kontaktet linjegods alnabru og de kunne bare beklage skjermen var sporløst borte det var ikke mere de kunne gjøre.

Tok så telefonen fatt og begynte å ringe div linjegodskontorer mellom oslo og sortland og jeg fant skjermen de skulle komme med den i morgen.

Dette klarte altså ikke linjegods å finne ut av i sitt eget system, meget dårlig av linjegods spør du meg

 

Så du skulle altså politianmelde dem fordi Linjegods har surra med pakka? Eller fordi de ikke har svart på telefon?

 

Vel vet ikke hvordan du hadde reagert men når man kjøper en vare til flere tusen kroner og forskuddsbetaler den blir man litt betenkt når man i flere dager prøver å kontakte levrandør både på mail og tlf uten resultet.

Men det spiller åpenbart ingen rolle for deg. :grumpy:

 

Nei, men du fant vel sikkert ut av at et ark gjerne har to sider?

Lenke til kommentar
Fikk kontakt med dem i dag og fikk et sendingsnummer , da jeg søkte på linjegods ble det bekreftet at den var hentet av dem men etter det stod den som missing.Kontaktet linjegods alnabru og de kunne bare beklage skjermen var sporløst borte det var ikke mere de kunne gjøre.

Tok så telefonen fatt og begynte å ringe div linjegodskontorer mellom oslo og sortland og jeg fant skjermen de skulle komme med den i morgen.

Dette klarte altså ikke linjegods å finne ut av i sitt eget system, meget dårlig av linjegods spør du meg

 

Så du skulle altså politianmelde dem fordi Linjegods har surra med pakka? Eller fordi de ikke har svart på telefon?

 

Vel vet ikke hvordan du hadde reagert men når man kjøper en vare til flere tusen kroner og forskuddsbetaler den blir man litt betenkt når man i flere dager prøver å kontakte levrandør både på mail og tlf uten resultet.

Men det spiller åpenbart ingen rolle for deg. :grumpy:

 

Nei, men du fant vel sikkert ut av at et ark gjerne har to sider?

 

Skjønner ikke helt hva du babler om, det er naturlig å ta kontakt med selger når varen du har kjøpt ikke kommer samtidig som du ikke hører fra dem, når du da i tillegg ikke får svar på verken mail eller telefon er det ganske naturlig å tenke på hårdere lut. At det i dette tilfellet var linjegods som hadde rotet skal ikke vere mitt prob men levrandørens, hvist du ikke klarer å fatte såpass bør du heller ikke skrive inn så teite svar.

Lenke til kommentar
Fikk kontakt med dem i dag og fikk et sendingsnummer , da jeg søkte på linjegods ble det bekreftet at den var hentet av dem men etter det stod den som missing.Kontaktet linjegods alnabru og de kunne bare beklage skjermen var sporløst borte det var ikke mere de kunne gjøre.

Tok så telefonen fatt og begynte å ringe div linjegodskontorer mellom oslo og sortland og jeg fant skjermen de skulle komme med den i morgen.

Dette klarte altså ikke linjegods å finne ut av i sitt eget system, meget dårlig av linjegods spør du meg

 

Så du skulle altså politianmelde dem fordi Linjegods har surra med pakka? Eller fordi de ikke har svart på telefon?

 

Vel vet ikke hvordan du hadde reagert men når man kjøper en vare til flere tusen kroner og forskuddsbetaler den blir man litt betenkt når man i flere dager prøver å kontakte levrandør både på mail og tlf uten resultet.

Men det spiller åpenbart ingen rolle for deg. :grumpy:

 

Nei, men du fant vel sikkert ut av at et ark gjerne har to sider?

 

Skjønner ikke helt hva du babler om, det er naturlig å ta kontakt med selger når varen du har kjøpt ikke kommer samtidig som du ikke hører fra dem, når du da i tillegg ikke får svar på verken mail eller telefon er det ganske naturlig å tenke på hårdere lut. At det i dette tilfellet var linjegods som hadde rotet skal ikke vere mitt prob men levrandørens, hvist du ikke klarer å fatte såpass bør du heller ikke skrive inn så teite svar.

 

Okei, den er mottatt. Forresten, kan du bygge det neste huset mitt for meg? :) Forresten, hvorfor brukte du ikke PSdata?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

tydelig at mange har fått en skjerm som ikke fungerte av dem,, jeg og. jeg skulle bytte min nå på tirsdag. (den rett før natt til 1. mai :))

og ingen kom eller ringte, masse tull.. huff, gleder meg til jeg får skjermen min bare.

 

 

(ps: han ene heter john erik magnusen og han andre morten++)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...