blured Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hei. Jeg planlegger å søke meg inn på AHO til høsten, og har i den forbindelse noen spørsmål til dere som går eller har gått der. 1. Hvordan er vanskelighetsgraden på opptaksprøven(e)? Personlig har jeg endel erfaring når det kommer til fotografering, tegning og modellbygging. Jeg lurer av den grunn litt konkret hva dere som klarte opptaksrøvene, hadde av erfaring og ferdigheter når dere gjennomførte de. 2. Hvordan er samholdet i studentmiljøet ved AHO. Skolen tar jo kun inn 50 studenter til master i arkitektur, og 25 til master i industridesign, årlig. Lever folk stort sett sine egne liv utenom, eller er det i større grad enn ved store skoler et større samhold? Endret 9. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg bumper denne jeg Hadde vært fint om noen kunne svare på ett (eller to) av spørsmålene over. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Bumper denne en siste gang før jeg gir opp å finne noen som har studert eller har erfaring med AHO her, (og som derfor burde kunne svare meg på spørsmålene over) Endret 22. mars 2009 av macros. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har ingen erfaring selv, men her er en bloggen til en student ved AHO: http://arkitektstudent.blogspot.com/ Ellers finner du en artikkel fra Arkitektnytt som sammenligner arktitektstudiet ved NTNU med arkitektstudiet ved AHO. Har ikke linken, er en stund siden jeg leste den. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Takk for svar, var ganske nyttig den linken Lenke til kommentar
piacathrin Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hei du! Kan desverre ikkje svare deg på smp. Men lurer på om du fortsatt skal søke ved aho til høsten? Jeg skal det. Og sitter med opptaksprøvene. Hadde vert fint å ha noen og snakke me som gjør det samme. Diskutere, idemyldre osv. Jeg er litt redd for at jeg skal tolke oppgavene "feil" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå