Lilleenga Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ifølge Prisguiden selger blant annet Amentio, Datakjeden og Meeter.no AMD versjonen og Intel Xeon av Prosessorkjøleren Noctua NH-U12. https://prisguiden.no/product.php?product_id=42370 Ingen av de er 775 socket, hva gjør jeg? Burde jeg heller gå for Thermalright ULTRA120 Extreme, og vil det oppstå problemer med mitt Asus P5Q PRO hovedkort da? Eller holder det med OCZ Vendetta 2? Har forresten en Intel Core 2 Quad CP U Q9550 2.83 GHz... Trenger forslag... Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ingen av de er 775 socket, hva gjør jeg? Burde jeg heller gå for Thermalright ULTRA120 Extreme, og vil det oppstå problemer med mitt Asus P5Q PRO hovedkort da? Jeg har 100% samme spørsmål! Passer Thermalright Ultra120Xtreme på Asus P5Q? Er noen kjøleribber rundt cpu socket: Lenke til kommentar
Lilleenga Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Kjenner den crapy standard Intel vifta... Men er det noen som kan svare på dette? Og vil det oppstå plassproblemer med Kabinettet mitt, Antec Nine Hundred? Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kjenner den crapy standard Intel vifta... Men er det noen som kan svare på dette? Og vil det oppstå plassproblemer med Kabinettet mitt, Antec Nine Hundred? eh, jeg vet iaf at 2 stk kammerater har den kjølern på 775 socket, de kjøpte via netshop.. Vet ikke 100% om det var AKKUrat den de kjøpte, de kjøpte iaf den største og har Lifestyle asus hovedkort, de jeg kjenner har den største av den kjølern i antec 900 kabinett passer akkurat xD Lenke til kommentar
Lilleenga Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Takk,Dette er en forsikring på at det burde gå Men hvor får man kjøpt vifter til Thermalright Ultra-120 eXtreme, eller følger det med? Lenke til kommentar
Chrisjoo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Takk,Dette er en forsikring på at det burde gå Men hvor får man kjøpt vifter til Thermalright Ultra-120 eXtreme, eller følger det med? Du kan sende mail til netshop, står kontakt oss nederst på siden dems hvis du trenger mailen dems. Det kan du forsikre deg 110% med, det følger ikke med vifte til noen av de, noen følger det med, thermalright ultra 120 extreme følger det ikke med vifte, derfor kjøper du 120mm vifte =) Spør netshop hvis du vil ha anbefalinger av vifter, gutta på support er døds fete =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå