iver89 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har laget meg et vindu jeg og. Ikke sånn du kan se igjennom, for plexiglasset er matt. Og det ble faktisk ganske bra. Tok noen bilder under prosessen, og la dem ut på hjemmesiden min. Ta gjerne og si din mening om selve hjemmesiden også (beklager alle under konstruksjons sidene). http://home.online.no/~sisseeg/Guider/vinduet.htm Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Puss, puss, så får du en nuss. edit: ikke av meg da. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Puss, puss, så får du en nuss. edit: ikke av meg da. Synes du det var dårlig pussa eller no? Forstår ikke helt hva du prøver å fortelle meg. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Det han mener er sikkert at du skal lage litt beinere bokstaver.. ;p Det mener jeg. =) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Ja okey da. Var bare et gammelt AT kabinett, ikke noe verdifult liksom. Men ellers da, var det noen annet bra? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ja okey da. Var bare et gammelt AT kabinett, ikke noe verdifult liksom. Men ellers da, var det noen annet bra? Var kult med pæra, originalt og billig. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ja okey da. Var bare et gammelt AT kabinett, ikke noe verdifult liksom. Men ellers da, var det noen annet bra? ok.. men den var nice!! Halogen ja.. Det er mange som har det nå.. Jeg ågså.. har hatt det en stund nå, men fikk for noen dager siden avklart hvorfor den ble så varm.. Har nå ei vifte atmed den så den blir litt kaldere.! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Ja dette var veldig bra synes jeg. Originalt å ikke ha gjennomsiktig glass i døra.. *applaus* Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har du ikke vindu ? Lim på ei plexi plate på baksia! =) BTW: Feilen til han over meg er på Eendre knappen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå