Super-Nisse Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Hei er disse skoene gutte eller jente sko? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Ser veldig guttete ut.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Guttesko tror jeg. Men du skal uansett ikke se bort ifra at jenter kan dukke opp med like sko som deg. Jeg skal nemlig fortelle deg en hemmlighet Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jenter kan bruke jenteklær OG gutteklær!Gutter derimot kan bare bruke gutteklær! Hvis du derfor går med jenteklær vil folk kalle deg homo(dette er kort for homofil, som er en seksuell legning der man forelsker seg i en av samme kjønn) Derfor vil du helst ikke bli sett i sko som KAN være jentesko. Fordi da KAN du bli stemplet homo(fil). Men du vil heller ikke bli sett i skatesko, ettersom det blir sett på som umoralsk innen visse verdensrelgioner og folkeslag. Jeg foreslår derfor at du heller går barbeint. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor :tease: :tease: :tease: [/code] Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Neida, tror nok det er guttesko! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Litt lyse farger synes jeg. Smaken er som baken, den er delt i 2 og ingen er like. Endret 9. januar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Unisex ville jeg tippet. Hadde ikke tenkt over det hvis jeg hadde sett en gutt med slike Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Noe du garantert kan gå med. Om noen sier noe annet så tar de rett og slett feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå