Bjarte2000 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Etter å ha bygd en pc, og skal innstallere vista. Får jeg denne meldingen: the file is possibly corrupt. The file is possibly corrupt, the file header checksum does not match the coumputer checksum. Jeg har Asus p5q pro hovedkort. Noen som har noen tips? Og hvordan får jeg oppdatert bios? Lenke til kommentar
bastra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Etter å ha bygd en pc, og skal innstallere vista. Får jeg denne meldingen: the file is possibly corrupt. The file is possibly corrupt, the file header checksum does not match the coumputer checksum. Jeg har Asus p5q pro hovedkort. Noen som har noen tips? Og hvordan får jeg oppdatert bios? Har hendt noen ganger, har da tatt annet drev for å lese plata og det har stort sett løst seg. En gang måtte jeg til med annen kopi av plata, fikk til da. BIOS: Du kan kanskje lage bootbar CD/DVD og kopiere BIOS-fil(er) innpå. Står vel detaljer rundt dette på hjemmesida til ASUS:) Evt om du skulle kunne boote fra minnepenn kan du kanskje det også. Diskettstasjon er det vel ikke mange som har lenger... Endret 9. januar 2009 av bastra Lenke til kommentar
Bjarte2000 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Har ikke mulighet for å bytte drev nå, da jeg ikke har noe å bytte til. Men har prøvd en annen kopi av platen, men fortsatt det samme. Tror du det vil være noe forskjell og oppdatere bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå