Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk muntlig framføring emne


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vi skal ha muntlig framføring i norsk, men jeg er usikker på hva jeg vil snakke om.. Vi kan velge helt åpent selv hva hva det skal være om(innenfor rimelighetens grenser), og trenger da et emne å framføre i. Emnet skal ikke være for stort, men også interessant.. Skal jo helst ha noe jeg har god interesse i, osv, men trenger litt hjelp med forslag:p

 

takk for alle forslag osv=)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gaza-konflikten.

Et svært aktuelt tema, som flerparten av oss har alt for lave kunnskaper om.

 

Edit: Hvis det da ikke skulle være innenfor selve norskfaget.

 

Takk for forslaget=)! Interessant og aktuelt tema, som du sier ja:) Er det en side som holder seg godt oppdatert osv på den saken(ikke en haug med artikler man må lese gjennom, som feks vg)? er ikke alltid en kan stole på wikipedia og det er greit med flere kilder=) så om noen har noen fine linker - vennligst post dem:)

Den trenger ikke være relatert til norskfaget, nei=)

 

Kom gjerne med flere forslag :yes:

Lenke til kommentar
Gaza-konflikten.

Et svært aktuelt tema, som flerparten av oss har alt for lave kunnskaper om.

 

Edit: Hvis det da ikke skulle være innenfor selve norskfaget.

 

Takk for forslaget=)! Interessant og aktuelt tema, som du sier ja:) Er det en side som holder seg godt oppdatert osv på den saken(ikke en haug med artikler man må lese gjennom, som feks vg)? er ikke alltid en kan stole på wikipedia og det er greit med flere kilder=) så om noen har noen fine linker - vennligst post dem:)

Den trenger ikke være relatert til norskfaget, nei=)

 

Kom gjerne med flere forslag :yes:

 

På dette feltet tror jeg engelsk Wikipedia kan stille med rimelig god informasjon, men er alltids mulig å dobbelsjekke hva du finner her opp mot andre sider, som du kan finne ved hjelp av google. Ellers, så kan denne interaktive tidslinjen som omhandler den siste uroen i Gaza-området fra TV2 være til hjelp:

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/midtost...icle2500656.ece

 

Men husk at denne konflikten har røtter som strekker seg langt tilbake.

Endret av Xomg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...