Gjest Mange spørsmål Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei, vet det er en litt dårlig emnetittel, men kunne ikke komme på noe bedre angående alle spørsmålene. Og før noen spør, det er ikke troll/useriøs, alt er seriøst og jeg lurer faktisk på det. Velger og poste annonymt fordi jeg har ikke særlig lyst til å bli gjenkjent nå. 1. Jeg har en slags brun "strek" under tissen. Er ikke avføring e.l. men en permanent brun strek der. Har alle det? 2. Når jeg er i slapp tilstand, har jeg ikke sjans i havet til å få det helt bak hodet. (Er vel bak "soppen" den skal?) Og når den er i ergenert/stiv tilstand, har jeg like mye sjansj til å få forhuden bak hodet, som å bli dronning av England. 3. Jeg har aldri runket før. Er det veldig unormalt? Kan det ha en sammenheng med trang forhud? (Har begynt litt nå, og forhuden er har blitt mye løsere/videre nå, er det det kanskje?) 4. Jeg har vært i "feit" før, men har gått ned i vekt nå i det siste. Men har et lite problem. Ribbeina mina under brystet, står veldig ut. Kan det ha noe med at jeg var tukkere før, og vil de "gå inn igjen" etterhvert? 5. Har trent brystkassen i det siste, men "puppene" mine er der enda. Tror ikke det er noen kjertler som trenger en kirugisk operasjon. Kan vel si at jeg er litt rund noen steder på kroppen, vil "puppene" forsvinne med resten av fettet? Hvordan eventuelt trene for å få de vekk? Hilsen en urolig 15-åring. (Kommer kanskje fler spørsmål etterhvert, beklager for dobbelposting og stavefeil) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Føler jeg ikke kan svare mer enn på nr. 4, men det får holde. Beina i kroppen vil nok gå ned igjen, utfra det vet. Dette tatt til betraktning at jeg ikke har hørt tilfelle om de som har gått ned i kilo og har hatt et sånt "problem". Men utfra det ville nok jeg tatt kontakt med en lege, egentlig angående det. For kroppen styres jo av deg. Er det lenge siden du gikk ned i kilo? Lenke til kommentar
Gjest -trådstarted- Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, ikke så lenge siden nei. Noen uker (holder enda på å trene og gå ned) Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ta deg en tur til legen og spør om det du har på hjertet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Så trang forhud skal du ikkja ha nei, Men det med "strek" under penis har alle meir eller mindre. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Takk for svar Men den "streken" henger fast på en måte. Når jeg drar forhuden tilbake, henger enda enden av "streken" igjen på tuppen av tissen, skal den det? Ikke så enkelt å forklare, håper dere forstår. Kan forklare nærmere hvier det trengs Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei, vet det er en litt dårlig emnetittel, men kunne ikke komme på noe bedre angående alle spørsmålene.Og før noen spør, det er ikke troll/useriøs, alt er seriøst og jeg lurer faktisk på det. Velger og poste annonymt fordi jeg har ikke særlig lyst til å bli gjenkjent nå. 1. Jeg har en slags brun "strek" under tissen. Er ikke avføring e.l. men en permanent brun strek der. Har alle det? 2. Når jeg er i slapp tilstand, har jeg ikke sjans i havet til å få det helt bak hodet. (Er vel bak "soppen" den skal?) Og når den er i ergenert/stiv tilstand, har jeg like mye sjansj til å få forhuden bak hodet, som å bli dronning av England. 3. Jeg har aldri runket før. Er det veldig unormalt? Kan det ha en sammenheng med trang forhud? (Har begynt litt nå, og forhuden er har blitt mye løsere/videre nå, er det det kanskje?) 4. Jeg har vært i "feit" før, men har gått ned i vekt nå i det siste. Men har et lite problem. Ribbeina mina under brystet, står veldig ut. Kan det ha noe med at jeg var tukkere før, og vil de "gå inn igjen" etterhvert? 5. Har trent brystkassen i det siste, men "puppene" mine er der enda. Tror ikke det er noen kjertler som trenger en kirugisk operasjon. Kan vel si at jeg er litt rund noen steder på kroppen, vil "puppene" forsvinne med resten av fettet? Hvordan eventuelt trene for å få de vekk? Hilsen en urolig 15-åring. (Kommer kanskje fler spørsmål etterhvert, beklager for dobbelposting og stavefeil) 1. Alle har en brun-aktig strek under tissen, men denne skal "henge på", det skal ikke være noe løst så vidt jeg vet. 2. Besøk lege omgående! Jeg var der i sist uke, og venter bare på beskjed på når jeg skal operere. 3. Om det er unormalt? Nja, vet ikke helt. Ingen er helt normale, men jeg ville tro at det er vanlig å begynne litt før? 4. Det er noe de alltid har gjort, og sikkert et tegn på at du er litt _for_ tynn?! Høyde og vekt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 4. Ikke noe du selv kan forandre på. 5. Høres ut som at puppene dine er bare fett som vil forsvinne etter som du blir slankere, så bare tren så vil de forsvinne. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ok Da vet jeg det, takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå