Chrispo90 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hei. Jeg har fått 10k av fattern for å kjøpe nytt hjemmekino anlegg til stua så jeg har gjort så godt jeg kan og lurer da på om det er noen her som har noen formeninger om det jeg har valgt... bra? dårlig? hvorfor? Front: ARGON 7240 Bak: Argon 6220 Senter: Argon 7250c Subwoofer:Argon Sub Receiver:Denon avr-1709 Det skal brukes sammen med en 40" full HD tv, xbox 360, tv-dekoder og blu-ray spiller om det har noen betydning for valgene jeg må ta... Kom gjerne med andre forslag om dere mener det er noe bedre der ute for rundt 10000,- Endret 9. januar 2009 av Chrispo90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, det kommer til å fungere bra sammen. Proson 63R MKII-pakken er kanskje også værdt en titt. Her får du ikke med subwoofer, men en bedre receiver, (bedre høyttalere?), men ingen subwoofer. Dette står du helt fritt til å utvide med senere. XTZ skal visst nok være et bra merke når det kommer til subwoofere i budsjettsklassen, så en XTZ-subwoofer ville jeg foretrukket istedet for en tilsvarende fra Argon. Lenke til kommentar
Chrispo90 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Tusen takk for svar:) Var i på hifi-klubben i går og hørte hva dem mente der og fikk beskjed der om at til rundt 10000,- var der noe av det beste man kunne få, så vi gikk for det jeg hadde satt opp:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Gratulerer med flott anlegg. Bare husk at de som jobber der har som jobb å selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå