brune-ha Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Når skal folk lære seg det? men det er så sinnsykt mange inkompitente folk rundt om kring i dette landet. Fondus? Denne kommentaren kunne du hold for deg selv, du er ikke bedre du når du sier det slikt. Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ok, for å holde meg til topicen: AMD suger i overklokking (med unntak av super stepping, tbred b osv) Intel eier i overklokking selv har jeg sett en p4 1,6ghz C1 stepping gå opp i over 3,8 ghz, mens det meste jeg har sett med en amd er xp1700+ @ 2,7ghz. jeg har amd, det fungerer greit men skulle gjerne ha fått overklokka mer *ønske meg ny xp2100+ AIUHB* Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er egentlig ganske enig med fondus...der han skrev om AMD og Intel...men, jeg syntes at hvis man har råd til P4 så kjøper man det. Har man ikke råd til P4 så kjøper man AMD...P4 yter ikke noe særlig mye dårligere i spill...det merker man ikke noe til. Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 jeg sa bare Inter mot AMD 8) eller AMD mot Inter 8) hva bedre CPU eller Prosessor? CPU og prosessor er det samme. (Central Processing Unit). Nåh.... CPU er den Sentrale Prosesserings Enheten, en Prosessor kan være lydkortprosessor, grafikkortprosessor, LAN-prosessor .... så CPU og prosessor er ikke helt det samme :=) Prøver du å være morsom eller? Du tror ikke for alvor at han kanskje mente lydkortprossesor eller LAN prosessor? Prøv å kommuniser litt da... Forøvrig så er det ingenting som heter lydkortprosessor... Det er da ingen kort som blir prosessert. Prøv med DSP. (Digital Signal Processor). Hva det heter på norsk aner jeg ikke. CPU, GPU, DSP osv osv. Jada, P står for processor i alle forkortelsene. Synes denne tråden ble skikkelig guffen ut av nothing... F*A*E*N*S dritt. Jupp.... en UBRUKELIG post i en UBRUKELIG tråd .... Det var det som var poenget .... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har AMD og er meget fornøyd. Klarte å ødelegge den gamle for en tid tilbake (var uforsiktig med den) og måtte ha ny. Stor fordel med AMD da en ny kostet meg 800 kr, men en ny intel ville ha kostet mye mer. Er liksom ikke så farlig om man ødelegger amd Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har AMD og er meget fornøyd. Klarte å ødelegge den gamle for en tid tilbake (var uforsiktig med den) og måtte ha ny. Stor fordel med AMD da en ny kostet meg 800 kr, men en ny intel ville ha kostet mye mer. Er liksom ikke så farlig om man ødelegger amd ....jada....det heter vel seg at man får det man betaler for... høhø Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 bra det ikke gjelder AMD da Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ....jada....det heter vel seg at man får det man betaler for... høhø Og det stemmer alltid, derfor er Geforce FX 5800 Ultra bedre enn Radeon 9800? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 bra det ikke gjelder AMD da Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har AMD og er meget fornøyd. Klarte å ødelegge den gamle for en tid tilbake (var uforsiktig med den) og måtte ha ny. Stor fordel med AMD da en ny kostet meg 800 kr, men en ny intel ville ha kostet mye mer. Er liksom ikke så farlig om man ødelegger amd Er på en måte enig...men det skal jo mer til for å øddelegge en P4 prosessor...ikke misforstå meg nå...jeg mener ikke at det skal mye mer til, men litt Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jupp.... en UBRUKELIG post i en UBRUKELIG tråd .... Det var det som var poenget .... Ja, da er vi ihvertfall enige om noe... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har lurt litt på dette spørsmålet selv jeg... Det jeg har fått høre fra flere kanter er at AMD er "bedre" til spill og grafikk, men selv tror jeg vel at dette kommer mest an på grafikkortet(?) 8) Derimot, så sliter visst AMD med å kjøre flere programmer samtidig, og satser CPU-kraften på det programmet som trenger den til grafikk(det er bare de jeg har hørt). Intel skal visstnok være bedre til å kjøre flere ting samtidig. hmm....må bare få si det at man synker ganske lavt hvis man begynner å "hakke" på folk i et FORUM hvor det er meningen at man skal ha en faglig diskusjon...personlige ting kan tas opp på SprayDate :wink: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 bra det ikke gjelder AMD da Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Ser dere ikke liker at jeg mener folk som ikke klarer å følge forumets regler er inkompitente. Greit nok for meg. Kjetil Lura sier også at jeg ikke er noe bedre som kommenterer for store avatarer. Kjetil: Når du klager på meg på den måten, er du noe bedre enn meg da? Skrev jeg feil? Haha, det var virkelig morsomt og måtte selvfølgelig kommenteres. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 amd er best ingen protest, den som er i mot er en OSTEKAKE! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det er KUN kverulanter og innkompetente folk som skaper røre her i forum ! Det er bedre å heve seg ovenfor disse personene ! enkelt og greit ! No more comments, chase closed fra min side :wink: Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 chase closed fra min side LoL chase??? Du misset vel litt der Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 amd er best ingen protest, den som er i mot er en OSTEKAKE! Her har vi en intelligent mann 8) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 amd er best ingen protest, den som er i mot er en OSTEKAKE! Her har vi en intelligent mann 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå