Gå til innhold

Sannheten om jødene og jødedommen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke det jeg gjorde. Jeg spilte spørsmålstegn ved dokumentasjonen din. Med tanke på at den er helt ubrukelig liksom. :)

 

 

Ja, det er typisk.

Og jeg har jo kommentert det før. Enkelte aksepterer ingen form for dokumentasjon som ikke støtter deres egen mening.

En annen ting som også er gjeldende er at mange også anser all dokumentasjon som ugyldig, og hatpropaganda, om den kommer fra en person som de selv anser som upålitelig, uansett om dokumentasjonen er riktig er riktig eller ikke.

 

Logikken er da at er den personen som legger frem informasjonen ansett som upålitelig, politisk eller på andre måter, så er også selve informasjonen gal. Om informasjonen er riktig spiller ingen rolle, så lenge personen som legger den frem anses som å være upålitelig, eller har en "gal" mening.

 

Så da nytter det jo ikke med noen dokumentasjon i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Var ikke det jeg gjorde. Jeg spilte spørsmålstegn ved dokumentasjonen din. Med tanke på at den er helt ubrukelig liksom. :)

 

 

Ja, det er typisk.

Og jeg har jo kommentert det før. Enkelte aksepterer ingen form for dokumentasjon som ikke støtter deres egen mening.

 

En annen ting som også er gjeldende er at mange også anser all dokumentasjon som ugyldig, og hatpropaganda, om den kommer fra en person som de selv anser som upålitelig, uansett om dokumentasjonen er riktig er riktig eller ikke.

 

Logikken er da at er den personen som legger frem informasjonen ansett som upålitelig, politisk eller på andre måter, så er også selve informasjonen gal. Om informasjonen er riktig spiller ingen rolle, så lenge personen som legger den frem anses som å være upålitelig, eller har en "gal" mening.

 

Så da nytter det jo ikke med noen dokumentasjon i det hele tatt.

 

Her faller du vel litt på eget sverd vel ? :)

Lenke til kommentar
Ja, det er typisk.

Og jeg har jo kommentert det før. Enkelte aksepterer ingen form for dokumentasjon som ikke støtter deres egen mening.

 

Hmm. Det høres kjent ut.

 

Tror du jødene vil opplyse oss om hva dette ordet virkelig betyr ??

Jeg vet at det er oversatt som "nasjoner" og"folk" men det er til "ære" for oss. For hva tror du ville skje hvis folk flest fikk vite hva jødene virkelig mener om oss ?

Og da spesielt kristne sionister som hjelper og støtter jødene ?

 

Bernard Lewis er selv jøde. Og det ville jo ikke være særlig smart av khazarjødene om de ikke prøvde å benekte og skjule sannheten.

 

Denne undersøkelsen er også utført av jødiske forskere, og finansiert av jøder.

Hvorfor er mange så villige til å sole blindt på jøder, mens de ser på alle kristne som løgnere og bedragere ?

 

Jødene gjorde jo denne "undersøkelsen" selv, på egen bestilling. Og i tillegg så har de jo en klar egeninteresse i akkurat det resultatet de kom frem til.

 

 

Denne "undersøkelsen" ble foretatt for å vise jødenes rett på landet Israel.

Men jøder har ikke noen rett til å bosette seg i landet nå, uansett hvem og hva de stammer fra. Og de har heller ikke rett til å kalle landet Israel, for jøder, uansett hvem de sammer fra, er ikke Israel.

 

Alt du sier blir tilbakevist om og om igjen, men du nekter å godta den dokumentasjonen (ordentlig dokumentasjon, ikke selektivt utplukket "dokumentasjon" fra Vigrid.no og liknende).

Lenke til kommentar
Var ikke det jeg gjorde. Jeg spilte spørsmålstegn ved dokumentasjonen din. Med tanke på at den er helt ubrukelig liksom. :)

 

 

Ja, det er typisk.

Og jeg har jo kommentert det før. Enkelte aksepterer ingen form for dokumentasjon som ikke støtter deres egen mening.

 

En annen ting som også er gjeldende er at mange også anser all dokumentasjon som ugyldig, og hatpropaganda, om den kommer fra en person som de selv anser som upålitelig, uansett om dokumentasjonen er riktig er riktig eller ikke.

 

Logikken er da at er den personen som legger frem informasjonen ansett som upålitelig, politisk eller på andre måter, så er også selve informasjonen gal. Om informasjonen er riktig spiller ingen rolle, så lenge personen som legger den frem anses som å være upålitelig, eller har en "gal" mening.

 

Så da nytter det jo ikke med noen dokumentasjon i det hele tatt.

 

Her faller du vel litt på eget sverd vel ? :)

 

 

Hvorfor det ?

 

Når khazarjøder selv gjennomfører en "undersøkelse" som de selv har bestilt, og som skal "bevise" deres legitime krav på et land som de selv lenge har kjempet for, og fått FN til å gi dem.

Da er det jo ganske opplagt at denne "dokumentasjonen" ikke er til å stole på.

 

Det samme når jødene selv skal benekte ting som står i talmud, og som er ufordelaktig for andre mennesker.

 

 

Jeg bruker dokumentasjon fr talmud,fra jøder, fra illuminati selv, fra Rotschild familien selv, fra krisne websider og fra ikke-kristne websider.

Men likevel nekter dere å godta det, fordi dere har bestemt dere for at jeg er en "hatefull" og upålitelig person.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Hammer, M. F.; A. J. Redd, E. T. Wood, M. R. Bonner, H. Jarjanazi, T. Karafet, S. Santachiara-Benerecetti, A. Oppenheim, M. A. Jobling, T. Jenkins, H. Ostrer, and B. Bonné-Tamir (May 9 2000). "Jewish and Middle Eastern non-Jewish populations share a common pool of Y-chromosome biallelic haplotypes". Proceedings of the National Academy of Sciences 97: 6769. doi:10.1073/pnas.100115997

 

http://www.pnas.org/content/97/12/6769

Lenke til kommentar
Hammer, M. F.; A. J. Redd, E. T. Wood, M. R. Bonner, H. Jarjanazi, T. Karafet, S. Santachiara-Benerecetti, A. Oppenheim, M. A. Jobling, T. Jenkins, H. Ostrer, and B. Bonné-Tamir (May 9 2000). "Jewish and Middle Eastern non-Jewish populations share a common pool of Y-chromosome biallelic haplotypes". Proceedings of the National Academy of Sciences 97: 6769. doi:10.1073/pnas.100115997

 

<a href="http://www.pnas.org/content/97/12/6769" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pnas.org/content/97/12/6769</a>

 

 

Før det første er denne undersøkelsen foretatt og kontrollert av jødiske forskere, at det også er noen ikke- jødiske navn forandrer ikke noe.

hele USA er i dag kontrollert av khazarjødene.

 

For det andre så er ca 95 % av jødene i dag etterkommere etter khazarene, og da er det jo ikke rart at det fins slike foorbindelser mellom jødene i midtøsten, og jødene i europa og USA.

 

Det er jo en gruppe jøder som ikke blir testet i slike undersøkelser, og det er de ortodoxe jødene som ikke er sionister. For de holder seg stort sett for seg selv.

Det fins også noen messianske jøder, som også holdes utenfor, og som bla. også har store problemer med å få statsborgerskap i Israel, noe som er garantert for alle sionistjøder.

 

Det er sionistene alt dreier seg om, og denne bevegelsen oppsto blandt khazarjøder, og er dominert av khazarjøder.

 

Så jeg beklager, men jeg kan ikke godta denne siden.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Før det første er denne undersøkelsen foretatt og kontrollert av jødiske forskere, at det også er noen ikke- jødiske navn forandrer ikke noe.

 

Neivel. Bare sånn at du er klar over det har ikke hvem som utførte forskningen noe å si ettersom det vil bli etterprøvd og utfordret hvis det ikke holder vann.

 

hele USA er i dag kontrollert av khazarjødene.

 

Ja, ikke vel? Obama er egentlig sionist han? Det finnes mange mennesker av jødisk avstammning i USA, men jeg tror virkelig ikke det betyr at de styrer USA. :) Var Bush også jøde forresten? "Skjult jøde" vel og merke.

 

For det andre så er ca 95 % av jødene i dag etterkommere etter khazarene, og da er det jo ikke rart at det fins slike foorbindelser mellom jødene i midtøsten, og jødene i europa og USA.

 

Tilbakevist, selv om du ikke ønsker å erkjenne det.

 

Håper virkelig du greier å se at alt du har er en haug med konspirasjonsteorier med usedvanlig lite underbygging. Hvert motargument blir motbevist ved at "jødene skjuler det for oss". Få hue ut av den kristenfundamentalistiske sanden du har gravd deg så langt ned i.

Lenke til kommentar
JØDER: STENG DENNE TRÅDEN ASAP. DEN RISIKERER AT DERE BLIR AVSLØRT!!!!!

 

Nei herregud balthazar, kildene dine går til bunns hvis du kaster et glass vann på dem. Kildene dine er så farget at jeg får vondt når jeg leser dem. Jødene er ikke guds folk fordi det ikke finnes noen Gud, men hvis Gud finnes, vil jeg heller at Gud velger jøder fremfor Hatefulle rasister som prøver å få det til at dem selv er Guds utvalgte. Blir litt redd, veldig sint, ganske provosert, og en hel haug med oppgitt av å lese det du kommer med.

 

 

Jeg tror ikke du har lest sidene jeg la ut, det tør du ikke av frykt for å få motforestillinger mot den jødiske propagandaen du elsker å tro på.

Det er ikke mine kilder som er "farget" Det er du som er både farget og blindet av dine egne fordommer.

 

Når vi snakker om folk som tror at de er et utvalgt folk, og at de er bestemt til å herske over verden, så må vi ta med det aspektet også. Da kan vi ikke, som enkelte ateister gjør, avvise dette fordi vi selv mener at det ikke eksisterer noen Gud.

 

For uansett hva du og andre ateister mener, så tror jødene på dette, og de planlegger og jobber for det.

 

 

De som selv har et hjerte fylt av hat, de tror gjerne at andre har det også.

Lenke til kommentar
Du kan gjøre narr av Bibelen om du vil, men faktum er at Bibelen er den mest veldokumenterte historiebok vi har, og at mange av profetiene i Bibelen er oppfylt, og flere er i ferd med å bli oppfylt. Videre så gjøres det stadig arkeologiske utgravninger som bekrefter hendelser beskrevet i Bibelen.

 

Om du foretrekker å stikke hodet i sanden og leke struts, så beyr ikke det at alle jøder er noen snille engler som er blitt forfulgt og mislikt helt uten grunn. Det fins mye dokumentasjon på at de ikke er det.

 

Lionel, det tar akuratt 616 sekunder så ringer de og sier ifra.

 

Struts stikker faktisk ikke hodet ned i sanden.

 

Nå kan jeg bruke en billedlig form som en venn av meg fortalte med min egen vri.

 

Si at religion er en pai, du starter å spise denne paien, men inni så finner du masse dritt, mange tenker da, ja det er fortsatt god pai så hvorfor ikke. Mens noen av oss andre bestemmer oss for at vi er mettet, jeg føler meg mettet på dette helt rare stoffet. CIA skøt Kennedy fordi han skulle legge ned CIA (som tydeligvis er styrt av jøder) Dette, er bare ikke logisk.

 

Og uansett hvilken religion det er, så kan jeg garrantere at det er noe dritt i den. I Bibelen står det så mye rart at du kan bruke alt til å argumentere for din sak, mens noen andre kan finne noe annet som argumenterer mot din sak. Det, er bare fail (på godt engelsk).

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Før det første er denne undersøkelsen foretatt og kontrollert av jødiske forskere, at det også er noen ikke- jødiske navn forandrer ikke noe.

 

Neivel. Bare sånn at du er klar over det har ikke hvem som utførte forskningen noe å si ettersom det vil bli etterprøvd og utfordret hvis det ikke holder vann.

 

hele USA er i dag kontrollert av khazarjødene.

 

Ja, ikke vel? Obama er egentlig sionist han? Det finnes mange mennesker av jødisk avstammning i USA, men jeg tror virkelig ikke det betyr at de styrer USA. :) Var Bush også jøde forresten? "Skjult jøde" vel og merke.

 

For det andre så er ca 95 % av jødene i dag etterkommere etter khazarene, og da er det jo ikke rart at det fins slike foorbindelser mellom jødene i midtøsten, og jødene i europa og USA.

 

Tilbakevist, selv om du ikke ønsker å erkjenne det.

 

Håper virkelig du greier å se at alt du har er en haug med konspirasjonsteorier med usedvanlig lite underbygging. Hvert motargument blir motbevist ved at "jødene skjuler det for oss". Få hue ut av den kristenfundamentalistiske sanden du har gravd deg så langt ned i.

 

Den undersøkelsen vil nok ikke bli etterprøvd av uavhengige forskere, det tror jeg vi kan være sikre på.

 

Obama er kanskje ikke jøde, men han er en illuminati, medlem i council of foreign relations, som er illuminati i USA.

Og derfor er Obama ekstremt Israelvennlig og han holder fast ved at USA vil forsvare Israel om de blir angrepet .

Ca 50 % av staben hans er også jøder, etter det jeg har hørt.

Men jøødene gjør jo ikke dette alene, de har medløpere, og da helst menn eller kvinner med makt, og som vil ha mer makt.

 

 

George Bush er også medlem i illuminati, og i tillegg medlem i the order of skull and bones, som også er underlagt illuminati.

 

http://www.fleshingoutskullandbones.com/

 

http://www.ctrl.org/boodleboys/

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Skull_and_Bones_members

 

http://www.jeremiahproject.com/newworldorder/nworder03.html

 

http://www.skullandcrossbones.org/articles/skullandbones.htm

 

http://www.bibliotecapleyades.net/esp_soci..._skullbones.htm

 

Som sagt så har jeg underbygd og dokumentert mine påstander ganske godt, det er bare dere som er blindet av fordommer mot meg, og ikke er i stand til å akseptere min dokumentasjon.

 

Etter slike mengder med dokumentasjon fra flere forskjellige kilder som jeg har lagt ut, så kan jo hvem som helst som ikke er blindet av fordommer se at dette jeg påstår er grundig nok dokumentert.

Lenke til kommentar
*vegg av tekst*

 

Obama er israel vennlig fordi USA alltid har vært det. Og som mange eksperter sier: Det ville vært politisk selvmord å støttet palestinerne i den saken.

 

 

Rktig. Og det er fordi jødene kontrollerer USA.

 

Obama er med i council of foreign relations som er dekknavnet for illuminati i ISA.

Og han var valgt av illuminati, og ikke av folket i USA. Og illuminati er som kjent styrt av jøder, me Rotschild familien på toppen.

 

Den nye verdensordenen skal settes opp med regjering i Jerusalem, og da er det jo naturlig at de vil beskytte Israel.

 

Illluminatipyramiden er allerede på plass på toppen av Israels supreme court building.

Lenke til kommentar
Der har du en kilde jeg tror på. Denne: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Skull_and_Bones_members

 

Tviler derimot sterkt på at det er så veldig mye mer enn en litt tåpelig gutteklubb.

 

De er forresten utrolig utspekulert sånn i forhold til å ta over veien. Holder seg skjult.

 

"[in my] senior year I joined Skull and Bones, a secret society; so secret, I can't say anything more."

 

"Not much because it's a secret."

 

Hvis du skal ta over verden trenger du også nicknames. Uten dem funker det ikke.

 

Members are assigned nicknames. “Long Devil" is assigned to the tallest member; "Boaz" (Either a short for "Beelzebub," or the name of one of the two detached columns of copper or bronze in "King Solomon's Temple," the other one being "Jachin") goes to any member who is a varsity football captain. Many of the chosen names are drawn from literature ("Hamlet," "Uncle Remus"), from religion and from myth. The banker Lewis Lapham passed on his name, "Sancho Panza," to the political adviser Tex McCrary. Averell Harriman was "Thor," Henry Luce was "Baal," McGeorge Bundy was "Odin.” George H.W. Bush was "Magog," a name reserved for a member considered to have the most sexual experience. George W. Bush, unable to decide, was temporarily called "Temporary," and the name was never changed.

 

:fun: :fun: :fun: :fun:

 

 

Det er mye mer enn en "gutteklubb" Den linken du nevner, tok jeg med for å vise at det tross alt er noen av skeptikerne som vet at order of skull and bones eksisterer, selv om de fleste tror det samme som du gjør.

 

Det er nå engang slik at de fleste foretrekker å gjemme hodet i sanden, og tro at alt er vel og at ingen farer fins.

Lenke til kommentar
Vi må sette opp en kåring " Årets Forumtroll" parallelt med årets medlem neste gang. Balthazar er vel nesten helt nødt til å gå av med seieren. Og igjen balthasar. K I L D E K R I T T I K K

 

 

Du kan da vel ikke forlange at jeg kun skal plukke ut kilder som du liker, og som fremmer de løgnene du foretrekker å høre ?

 

Nei, men han kan forlange at du ikke bare slenger ut syke konspirasjonteoretikeres nettsteder.

 

Men det gjør jeg jo ikke heller. Jeg kan jo ikke noe for at dere tror noe slikt.

Lenke til kommentar
Han kommer ikke bare med konspirasjonsteorier som ikke er begrunnet på noen som helst måte, han virker også meget rasistisk.

Teoriene er begrunnet med artikler, på heller tvilsomme sider. Men om det han sier er sant, hadde pålitelige sider aldri hatt denne informasjonen. Jeg personlig syntes konspirasjonsteorier er utrolig interessant, og ingen tvinger deg til å lese det. Om du vil snu båten tilbake til topic, så kom med innspill som omhandler topic. Dere kaster ild på brannen og han holder bålet igang. Men å skildre ting som strider mot allmennheten er hva vi driver med på dette forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...