runemoto Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal bygge nytt hus og har tegningene som DWG fil, men ønsker hjelp til å få tegnet disse i Sketchup, slik at jeg lett kan gjør endringer. Dersom tegningene blir sykt bra, så kan jeg nok betale litt for de:) Vennligst kontakt meg på [email protected] Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg anbefaler deg å tegne den selv hvis du har tanker om å "lett" kunne gjøre endringer. Det er tidvis vanskeligere å endre på ting uten å rote det til, hvis man ikke har ærfaring med hvordan Sketchups elementer er bygget opp. Konkrete prosjekter med rammer og et mål er utvilsomt det beste man kan ha når man skal lære seg en applikasjon. Har du sett eller brukt Sketchup, vet du hvordan resultatet blir (kan bli). Å indikere vederlag hvis det blir "sykt bra" er nok ikke spesielt fristende for så mange vil jeg tro. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hehe, husker at jeg tegnet huset vårt i sketchup en god tid siden. Nå holder jeg på med Cinema 4D Brukte omtrent 2 måneder på den, og hadde en notatblokk der jeg skrev ned mål på ting som jeg var ute og målte med en tommestokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå