thekid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har en litt treg stue pc og js koden får maskinen til å lagge noe volsomt og fontene ser litt rare ut pga skygge effekten noen ganger. Evt valg i kontrollpanel? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Klikk på Skjul rett over dei, på høgre sida. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Denne funksjonen er noe fjas. Bruker den aldri. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er mange funksjoner med forumet jeg ikke bruker (inkludert denne), men andre må gjerne bruke de. Den kan vel deaktiveres, kan den ikke? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jo, slik som Torbjørn T. nevner. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da ser jeg ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fortsatt fjas. At du ikke bruker en funksjon, betyr altså at den er unødvendig? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Mener å vite at en funksjon er til for å brukes. Brukes den ikke er den...fjas. Og vi har jo allerede 'siste 24 timer'. Endret 16. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dersom du ikke bruker den så er det jo bare å slå den av. Så kan de andre som bruker den beholde den. At du ikke bruker den betyr ikke at ingen andre bruker den. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Men hvorfor har vi den egentlig? 'Siste 24 timer' fungerer da flott til sitt bruk. Endret 16. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Synes den er bra. Bruker den innimellom når jeg spotter noen interessante temaer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg må selv støtte opp om funksjonen. Jeg finner ofte interessante emner ved hjelp av den og den er lett tilgjengelig. I tillegg til at den oppdateres automatisk med noen jevne mellomrom. Veldig kjekk liten funksjon! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Mimir: Jeg sa jo allerede i mitt første innlegg at andre bruker funksjonene. At du og jeg ikke ser nytten ved en funksjon har da ingenting å si, så lenge noen andre gjør det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mimir: Jeg sa jo allerede i mitt første innlegg at andre bruker funksjonene. At du og jeg ikke ser nytten ved en funksjon har da ingenting å si, så lenge noen andre gjør det.Enig. Syns godt den kan beholdes egentlig, syns den er dyktig kjekk jeg. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Klikk på Skjul rett over dei, på høgre sida. Ordnet seg med noscript. (Ble fort litt slitsomt å trykke skjul hele tiden) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Heile tida? Det er no ein innstilling som skal verte lagra i ei cookie eller noko. Eg skjulte dei ein gong og såg dei aldri meir. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Heile tida? Det er no ein innstilling som skal verte lagra i ei cookie eller noko. Eg skjulte dei ein gong og såg dei aldri meir. Ja, synes det var rart jeg også,men tipper det er noe feil å min ende av kabelen. Regner med mange hadde reagert ellers. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg dør litt innvendig hver gang jeg må trykke på den etter rens, så kan skjønne at hver gang blir litt drøyt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det funksjonen på framsida av forumet det er snakk om? Eg ser den stort sett aldri sidan eg alltid tar utgangspunkt i Mine innlegg eller Siste 24 timer og navigerer meg gjennom kategoriane derifrå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg