snurre1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Når jeg putter minnekortet i leseren får jeg stadig opp forslag som "tvinger seg på" og som jeg ikke er interesser i. Dette er saker som har fulgt med div.redigeringsprogrammer som jeg tidligere har lagt inn. Det jeg ønsker skal dukke opp er "veiviser for skanner og kamera" og ikke noe annet. Jeg mener at det er mulig og gå inn et sted å få justert dette, men det har jeg så langt ikke funnet ut av. Noen som vet ?? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gå inn i standardprogrammer, og velg det som standard for å åpne jpg. Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 PMnormal skrev: Gå inn i standardprogrammer, og velg det som standard for å åpne jpg. Kan du beskrive litt nærmere hvordan jeg går inn i standardprogrammer. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 XP er det lenge siden jeg har brukt nå, men i Vista så finner du det i startmenyen til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå