Max_Drunk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 må ha meg ny trådløs kontroller. har da hørt rykter om at det kom en ny og forbedret (kvalitet, ikke utsjånad/funksjoner)for en stund siden.stemmer det? og hvis det stemmer, hvordan kan jeg vite at jeg kjøper den nye utgaven? takk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det kom et lite opplag i fjor høst tror jeg. Vet ikke om man får kjøpt de mer, men de var hvertfall lysegrønne. Forskjellen var at D-paden fikk 16 retninger istedenfor 8 eller noe. Er bare PES09 som støtter det foreløpig uansett, tror jeg. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg var hos en kammerat forrige uke. Han har nettopp kjøpt ny 360. Og jeg synes kontrolleren hans var mye mere presis på D-pad, en min kontroller er. Det var så forskjell at jeg bemerkete ovenfor meg selv med det samme jeg tok den i bruk. (Skulle hjelpe han med nettverk, så det ble litt blading i menyer) Endret 9. januar 2009 av trykkertor Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kanskje din er gammel og slitt? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men ingen av mine 2 kontrollere har vært så presise i D-paden. Og jeg har til og med utført slipe-modifikasjonen rundt D-pad. Han hadde en kliss ny, ingen sliping, og den var bare herlig å styre med. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) da har jeg vel fått svar på spm mitt. takk skal dere ha alle sammen! Endret 10. januar 2009 av wassiboy Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 noen måte man kan finne ut om man har dette eller var det bare de få grønne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå