Gå til innhold

BK: Hjelp til å velge

_nomad

Anbefalte innlegg

Hvilket av disse bildene er penest/best? Jeg klarer ikke å bestemme meg..

Har tenkt å presentere bildet sammen med noen ord om musikk.

Jeg er veldig fornøyd med lyset i det første, pluss at jeg syns forgrunnen ser ørlite bedre ut. Jeg liker også at platecoveret på veggen kommer tydelig fram i dette kontra det andre.

I det andre bildet aner det meg at komposisjonen fungerer bedre, og min søster påpekte også at på dette bildet kommer hodetelefonene klart frem. Vet ikke om akkurat det har så mye å si, siden konteksten bildet får vil handle om musikk?

Hjelp :)

post-175628-1231532985_thumb.jpg

post-175628-1231533016_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilket av disse bildene er penest/best? Jeg klarer ikke å bestemme meg..

Jeg mener uten tvil nr 2, pga bedre/ryddigere kompopsisjon og positur.

Det er ikke så mye som forstyrrer i det siste bildet, som lampen, og platecoveret (at det er et platecover er ikke mulig for meg å se, det blir bare en distraherende firkant).

Enig i at lyset er bedre (ikke så hardt) i versjon 1, men det er det eneste jeg syns er bedre enn v.2.

Liker begge, men synes det er litt mye unødig grå platespiller i forgrunnen foran selve vinylen som kan fjernes?

Edit: Ser jo selvsagt at det er dark side of the moon platecoveret nå, trodde først det var den hvite firkanten til høyre for personen. Det synes best i v1, men om det er så viktig for bildet vet jeg ikke...

Endret av Vortex Surfer
Lenke til kommentar
Jøss, Gammel B&O?

Jeg liker best #1. Men begge illustrerer det du ønsker godt.

Tom

Jepp, gammel Beogram, den bor sammen med Hr. Beocord og hr. Beomaster:)

Jeg liker også nr. 2 best, jeg vet ikke helt hvorfor, alle andre liker det første best..

Det er noe med bakgrunnen.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...