_nomad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvilket av disse bildene er penest/best? Jeg klarer ikke å bestemme meg.. Har tenkt å presentere bildet sammen med noen ord om musikk. Jeg er veldig fornøyd med lyset i det første, pluss at jeg syns forgrunnen ser ørlite bedre ut. Jeg liker også at platecoveret på veggen kommer tydelig fram i dette kontra det andre. I det andre bildet aner det meg at komposisjonen fungerer bedre, og min søster påpekte også at på dette bildet kommer hodetelefonene klart frem. Vet ikke om akkurat det har så mye å si, siden konteksten bildet får vil handle om musikk? Hjelp Lenke til kommentar
kesse Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg synes nr 1 var best. Synes lyset var bedre samt posituren på han som sitter bak. Liker også at man ser pink floyd plakaten, får meg til å tenke at det er det han hører på. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 I liten størrelse synes jeg det første var best, men når jeg så fullstørrelse synes jeg det andre var renere og bedre...så ikke noe klart svar fra meg altså... Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hvilket av disse bildene er penest/best? Jeg klarer ikke å bestemme meg.. Jeg mener uten tvil nr 2, pga bedre/ryddigere kompopsisjon og positur. Det er ikke så mye som forstyrrer i det siste bildet, som lampen, og platecoveret (at det er et platecover er ikke mulig for meg å se, det blir bare en distraherende firkant). Enig i at lyset er bedre (ikke så hardt) i versjon 1, men det er det eneste jeg syns er bedre enn v.2. Liker begge, men synes det er litt mye unødig grå platespiller i forgrunnen foran selve vinylen som kan fjernes? Edit: Ser jo selvsagt at det er dark side of the moon platecoveret nå, trodde først det var den hvite firkanten til høyre for personen. Det synes best i v1, men om det er så viktig for bildet vet jeg ikke... Endret 9. januar 2009 av Vortex Surfer Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg syns også det andre bildet var finest, fordi jeg liker det ryddig. Syns lyspæren på det første ble for dominerende. I tillegg syns jeg komposisjonen er bedre på bilde nr. 2:) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jøss, Gammel B&O? Jeg liker best #1. Men begge illustrerer det du ønsker godt. Tom Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jøss, Gammel B&O? Jeg liker best #1. Men begge illustrerer det du ønsker godt. Tom Jepp, gammel Beogram, den bor sammen med Hr. Beocord og hr. Beomaster:) Jeg liker også nr. 2 best, jeg vet ikke helt hvorfor, alle andre liker det første best.. Det er noe med bakgrunnen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå