swaisi Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hallo! Vet noen hvordan man kan lage linker som "legg til i favoritter"? Jeg tror det er javascrip: også noe annet. Please kan noen som vet det, hjelpe meg!?? Hilsen meg. htpp://www.tarantell.tk ( http://www.expage.com/waisigutten ) Lenke til kommentar
umy Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 www.javascript.nu -> script -> ferdige script der finner du det Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Dette er langt i fra en del av HTML-standarden, mulig du kan finne noe browser-spesifikt javascript , men det er sannsynligvis laget slik at det bare fungerer i Microsoft Internet Explorer. Hva skal du egentlig med en slik link? Hvis folk vil legge siden din til i favoritter/bokmerker har de vel hjernekapasitet nok til å klare dette selv. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Dette er langt i fra en del av HTML-standarden, mulig du kan finne noe browser-spesifikt javascript , men det er sannsynligvis laget slik at det bare fungerer i Microsoft Internet Explorer.Hva skal du egentlig med en slik link? Hvis folk vil legge siden din til i favoritter/bokmerker har de vel hjernekapasitet nok til å klare dette selv. Bingo! Tell him what he's won, Jonny! Well, Bob, Mister Morbuz will soon get a cruise to... Kunne ikke sagt det bedre selv Men, seriøst, er mange store sider som har slikt. Dog har jeg aldri skjønt hvorfor... Jeg har brukt internett og hatt data i mange år nå og aldri benyttet meg av knappen når den har vært der... Aldri savnet den heller... Beklager at det ble litt Off-topic, og forresten, avataren til swaisi er for stor, vet at det er pirkete, men regler er regler - 50x50 skal det være swaisi, ikke 51x50... *smekk* Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Beklager at det ble litt Off-topic, og forresten, avataren til swaisi er for stor, vet at det er pirkete, men regler er regler - 50x50 skal det være swaisi, ikke 51x50... *smekk* Uffda... Bare vent til en admin ser dette!!! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ja, huff ja! Tenker at straffen blir stor... Men regler er regler. Finnes ingenting som å brye en regel "litt"... Hehe... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
swaisi Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Herregud, dere er barnslige, jeg har 51x50, hva har det med deg å gjøre, kan du ikke svare på det jeg spurte om, så DRIT l**** h****** i det da!!!!!!!!!! skam deg! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg tror jeg mente det litt ironisk og litt for å provosere da.... Allikevel kan jeg ikke svare deg på ståend fot, men sjekk guiden til Javascript og PERL på http://www.javascript.nu Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Denne er for MSIE: <script language="JavaScript1.2"> function bookmarkit(){ window.external.addFavorite('http://URL her','TITTEL I FAVORITTENE HER') } if (document.all) document.write('<a href="#" onClick="bookmarkit()">Legg siden til i favorittene dine</a>') </script> Bytt ut navn og URL. Så kan du bytte ut "Legg siden til i favorittene dine" med det du vil... Lenke til kommentar
swaisi Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 TUSEN TAKK, den der setter jeg pris på!!! :smile: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Herregud, dere er barnslige, jeg har 51x50, hva har det med deg å gjøre, kan du ikke svare på det jeg spurte om, så DRIT l**** h****** i det da!!!!!!!!!! skam deg! Ro ned litt da, om det er slik respons du gir så kommer du ikke langt på dette forumet. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Osram Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vel, jeg tok nettopp quizen på hjemmesiden hans og fikk en rett. Jeg er helt overbevist om at den jeg hadde rett var den hvor jeg gjettet at alderen hans var ti år. Herregud som jeg savner kill-filter av og til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå