Baranladion Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har prøvd det jeg kan med å dele mapper og filer, men pcene finner hverandre ikke under "Nettverk". Hvis jeg går på Fullstendig oversiktskart dukker den andre pcen opp, men der får jeg ikke gått inn på den liksom. Har delt Felles mappen på min pc, men dama sin pc finner den ikke på hennes pc. Er det noen som kan gi meg enn kjapp innføring i åssen jeg setter opp nettverket hjemme, så vi kan overføre bilder og sånn til og fra hverandres maskiner? Alt var så mye enklere før Vista kom...huff Håper noen forstår hva jeg mener og kan gi meg litt hjelp! McHalvorsen Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 TPkabel eller igjennom router? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 TPkabel eller igjennom router? Trådløst gjennom standard trådløs router fra Nextgentel Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har prøvd det jeg kan med å dele mapper og filer, men pcene finner hverandre ikke under "Nettverk". Hvis jeg går på Fullstendig oversiktskart dukker den andre pcen opp, men der får jeg ikke gått inn på den liksom. Har delt Felles mappen på min pc, men dama sin pc finner den ikke på hennes pc. Er det noen som kan gi meg enn kjapp innføring i åssen jeg setter opp nettverket hjemme, så vi kan overføre bilder og sånn til og fra hverandres maskiner? Alt var så mye enklere før Vista kom...huff Håper noen forstår hva jeg mener og kan gi meg litt hjelp! McHalvorsen Se på denne: Guide - Hvordan sette opp kablet nettverk mellom vista og xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå