eUnaas Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hei Jeg får ikke innstalert en Archos miniCDRW på windows XP.... Har lasta ned drivere på demmes hjemmeside.. men den vil ikke vrike. :sad: hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 det du mener med drivere er vel firmware? oppdater i såfall den. sjekk kabler og innstillinger. hva som er galt med brenneren? leser den CD-er? forklar litt nærmere så kan sikkert noen hjelpe deg bedre.. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 ..nei. pc-en finner den ikke, kan ikke lese noe i den... :sad: Når jeg skal innstalere drivere så får jeg tilslutt opp en melding om at windovs ikke kunne instalere den riktig. Er kjempe taknemlig hvis du hjelper meg. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 da er det noe med kabler, jumper oppsett, sjekk manuelt i bios om du finner den.. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 ...det kan ikke være noen jumpere (trur jeg) det er jo en ekstern cdbrenner... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 ok, med hvilken tilkobling? støtter ditt os drivere osv? er ikke videre kjent med eksterne brennere dessverre.. hvis det er usb, så må du passe på at du har usb drivere inne.. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 har du msn? så kunne jeg sendt deg et bilde av problemet... og da går det mye fortere å hjelpe! [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå