Bludd Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Skal du overklokke? Synes minnet du hadde valgt var litt dyrt hvis du ikke skal overklokke. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338074 Denne vil fungere utmerket og er nesten halvparten så dyr. Du får 4 GB RAM og de pengene som blir til overs gir deg nok til å kjøpe en råere CPU, noe du vil merke bedre enn litt raskere minne. Endret 11. januar 2009 av Bludd Lenke til kommentar
treant Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Hm, det er en stund siden jeg drev med pc da. Sist gang var da jeg klokka min P4 fra 2.8 til 3.33. Men vi får egentlig se! krimler litt etter å overklokke ja, men tenkte å skaffe meg en bedre kjøler enn boxed kjøler først. Og burde jeg ikke gå for CL4 og ikke høyere om jeg skal gå for PC6400 ram? har egentlig ikke så mye peil lenger:p Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du mister litt minneytelse, men det har ikke mye å si. Du kan overklokke brikkene jeg lenket til, men de du har på listen er ikke dobbelt så bra som de jeg lenket til, noe som gjør at de ikke er verdt prisen. Gå heller for en raskere CPU, fordi det har noe å si. Lenke til kommentar
treant Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) da har jeg forandra CPU og ram: D lista nu: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...3D-EB17638F289B da er vel dette som gir mest for penga? pris/ytelse:) Endret 11. januar 2009 av vjhn90 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 der ja! det var komponentene sine begynte å lure litt på hvorfor du hadde brukt 300 mer på ram en å få en E8400 Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Enig, bedre balanse nå. Lenke til kommentar
treant Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Wooohoooo! Tusen takk, spesielt til Vesleengen og Bludd!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå