OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 prøver å synce med "sync" knappene, så skjer det vanlige, at de "finner" hverandre, men så, bare blinker kontrollen etter det, og jeg får ikke brukt den. Har prøvd å synce til både xboxen og pcen (wireless adapter), og det samme skjer på begge. Noen som vet? Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Prøvd å bytte batterier? er sånn chargepack, oppladbar. Er full, grønt lys når jeg lader. Kan teste med vanlig AA batterier. edit: samme skjer med AA også. Endret 9. januar 2009 av Phyuck Yiu Lenke til kommentar
Long Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det var da snålt... Prøvd kontrollen hos en venn? Lest manualen for tips? Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 For at den skulle koble seg til Wireless reciever på pcen, så måtte jeg oppdtaere driveren i enehetsbhendlings lista. Da koblet den seg til med en gang. Lenke til kommentar
Long Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da fungerer det på PC-en i hvert fall. Antar at kontrollen fortsatt ikke fungerer på 360-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå