CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Satt inn minnepennen min i PS3en nå, hvor kan jeg åpne mappa og ta ut innholdet? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Nevermind. Fant det ut. (Løst) Steng tråden Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 vordan gjorde du det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Gå på Video eller Musikk eller hvem som helst, og hvis du får opp "Du har ingen bilder" eller "-sanger", så trykk trekant. eller noe. Bare fikla litt så giikk det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fikla litt nei! Du må ha en minnepenn som er i FAT32 formatet (vanlig på minnepenner) så oppretter du en mappe som heter: PS3 i minne pennen, der lager du mapper som: Saves, der kan du legge inn saver f.eks. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åpne, trykke trekant og kopiere filer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Fikla litt nei!Du må ha en minnepenn som er i FAT32 formatet (vanlig på minnepenner) så oppretter du en mappe som heter: PS3 i minne pennen, der lager du mapper som: Saves, der kan du legge inn saver f.eks. Det måtte ikke jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Trekant og velg "vis alle filer" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Å, du hadde allerede lagt inn filer på din minnepenn, du trengte bare å finne den i din PS3 Regner med at emne er løst? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Ja... derfor jeg har trykket Løst-knappen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå