trillebår Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hepp. Jeg fikk nevnte gps i julegave, og har nesten ikke brukt den. I går kveld klarte jeg å miste den i gulvet, den falt max 30 cm, men det var nok til å kjøre hele skjermen til helvete... Det har kommet en liten sprekk i displayet, men ingen ytre skader. Problemet er at det er vertikale striper over hele displayet og man ser ca ingen ting av hva som står på displayet. At et så lite fall kan sette ett apparat, som er laget for villmarken, ut av spill, er overraskende. Jeg har henvendt meg til Belanor for å høre om dette går på garanti, men jeg har vel mine tvil... Hva syns dere? Belanor har vel alt det juridiske på sin side hvis de nekter service, men da må jeg få lov til å advare mot et utrolig skjørt produkt! Takker for synspunkter.! Endret 10. januar 2009 av super_kalle2 Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Tror du har vært ekstrem uheldig med gpsen din. Nu spørs det hva du har fortalt Belanor, men de yter meget god service, så vil tro at enten får du ny gps eller skjermen byttet Madamen har mistet sin Vista Cx i bakken uten at det har skjedd noen skade, kan nok også si at jeg har mistet min uten at noe har skjedd. Mener gpsene til Garmin er av meget god kvalitet. Endret 10. januar 2009 av asbhegge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå