Abnorm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har en stasjonær og en bærbare pc hjemme, begge maskinene har Outlook 2007 installert. På hvert av disse programmene har jeg en egen e-post konto. Men hvorfor mottar jeg e-post på pc1 som skulle vært sendt til pc2 og omvent. Ingen av disse maskinene inneholder den andres e-post opplysninger? Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har en stasjonær og en bærbare pc hjemme, begge maskinene har Outlook 2007 installert.På hvert av disse programmene har jeg en egen e-post konto. Men hvorfor mottar jeg e-post på pc1 som skulle vært sendt til pc2 og omvent. Ingen av disse maskinene inneholder den andres e-post opplysninger? Det gjør du ikke med mindre du har lagt inn samme kontoopplysningene på begge maskinene. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Så hvordan forklarer du dette? Her er det bare en konto. Akkuratt som på den andre maskinene, men med en annen e-post adresse. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kommer meldingene som er feil også når den ene e-postklienten er lukket, evnt hele maskinen er av? Det er fire scenarioer her som er mulige: - avsender sender faktisk til begge to(gjerne med blindkopi) - serveren er satt opp til å videresende til hverandres kontoer - e-postklientene er satt opp med samme konto(samme brukernavn og passord) - e-postklientene har en regel som videresender e-postmeldinger ved mottak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå