Liberum Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må man ha kvitteringa til 360'en for at garantien skal gjelde? Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mener å huske at du ikke trenger det. Trur de har en slags databse over når de forskjellige ble solgt. Men min hadde de tydeligvis ikke inne i systemet, så jeg måtte finne fram kvitteringa å ta bilde av den. Men det er jo bare å ringe å sjekke Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mener å huske at du ikke trenger det. Trur de har en slags databse over når de forskjellige ble solgt. Men min hadde de tydeligvis ikke inne i systemet, så jeg måtte finne fram kvitteringa å ta bilde av den. Men det er jo bare å ringe å sjekke Merkelig svar. Du mener man ikke trenger kvittering, men har selv erfaring med å måtte vise kvittering. :!: Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei du trenger ikke kvittering, det du trenger er en telefon slik att du kan ringe MS og så trenger du serienummeret til konsollen (denne finner du på baksen av vaffeljernet) Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Min ble hentet av UPS idag. Den er fra release og altså over 3 år gammel. De spurte aldri om dette. Mulig jeg får en regning når den returneres. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Neppe, du er jo norsk. 5 års reklamasjonsrett gjelder også for Microsoft og det er de nok blitt gjort oppmerksomme på. Dessuten kan de ikke bare fakturere deg ut av det blå. Som ved alt av reperasjoner skal det først avklares med kunde om du ØNSKER en reperasjon, samt gies et overslag over hva det vil koste. Den endelige regningen kan videre ikke være over 20% dyrere enn forespeilet ved inngåelse av avtalen. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg ringte her om dagen, spurde ikke etter noen annen informasjon enn hvordan lysene var. Så mottok jeg en eske her om dagen, berre å få sendt den tilbake! Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 De har en database så vidt jeg vet ihvertfall Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Mener å huske at du ikke trenger det. Trur de har en slags databse over når de forskjellige ble solgt. Men min hadde de tydeligvis ikke inne i systemet, så jeg måtte finne fram kvitteringa å ta bilde av den. Men det er jo bare å ringe å sjekke Merkelig svar. Du mener man ikke trenger kvittering, men har selv erfaring med å måtte vise kvittering. :!: Merkelig blei det kanskje, men det var det jeg mente! Forstod det som om at det var noe feil i mitt tilfelle. Er vel flere som støtter det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå