iron_knuckle Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Som sagt når det passer seg flytter muspekeren seg ned til venstre hjørne av skjermen når det passer seg. Har prøvd med 3 forskjelige logitech muser så det ligger nok ikke der. Mener jeg har sett en lignende post på forumet for lenge siden men finner den ikke. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har du installert Logitech drivere? Har hørt at Logitech driverene skal være ganske tragiske. Har en MS IntelliExplorer v3.0. Den er Knall! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har du et obsternasig SoundBlaster-lydkort..? Eller noe defekt RAM..? (Med slikt, kan de merkeligste ting skje.) Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Har du installert Logitech drivere? Har hørt at Logitech driverene skal være ganske tragiske. Har en MS IntelliExplorer v3.0. Den er Knall! For all del jeg er ikke mongo og instalerer slik dritt. (logitech drivere) Og jeg foretrekker trå løst så inteli explorer 3 er nok ikke en mulighet. Har du et obsternasig SoundBlaster-lydkort..? Eller noe defekt RAM..? (Med slikt, kan de merkeligste ting skje.) Ramen er nok ok men jeg har et sondndblaster kort men tror det er ok. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har Logitech-drivere innstallert, og har ingen problemer med dem. Dog plagdes min Wingman med Live!-kortet jeg hadde på den andre maskina... Men det var Win98SE, og jeg bare formaterte og innstallerte på nytt, så funka alt... Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Trådløst er ikke noe digg. Du må ha tråd. Jeg anbefaler Logitech MX500 Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hadde samme problem som deg. Avinnstalerte Logitech sine drivere, og brukte win xp sine og alt ble bra! Jeg prøvde både MX500 og MX700. Same s#@t. Kjører nå MS inteli explorer 3. Synes den er den beste. (og jeg har prøvd en del mus......... 8) 8) ) Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Trådløst er ikke noe digg. Du må ha tråd. Jeg anbefaler Logitech MX500 Hva var det jeg sa jeg likker ikke ledninger og siden jeg ikke er noen hardcore gamer trenger jeg det ikke. Skal formater til helga da burde det løse seg. Vis ikke det er det nok et hardware problem noe som jeg ikke tror det er men man vet aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå