Gjest Slettet+981723 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Vi trenger flere selgere av populær helsekost serie. Produktene er produsert i Italia av et anerkjent firma med 30 års erfaring, og har vært i salg i europa like lenge. Vi har hatt disse i Norge i ca ett år, og de er mottatt med jubel både fra kunder og homeopater. Interessert? Send meg en mail Endret 9. januar 2009 av Slettet+981723 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 1. Merkelig at denne tråden ikke har blitt stengt enda, pga både feilposting og burdd på retningslinjene (Annonsering skal ikke tas her - meg bekjent). 2. Du linker ikke til noen mail, så det er evt. vanskelig å kontakte deg/dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vi trenger flere selgere av populær helsekost serie. Produktene er produsert i Italia av et anerkjent firma med 30 års erfaring, og har vært i salg i europa like lenge. Vi har hatt disse i Norge i ca ett år, og de er mottatt med jubel både fra kunder og homeopater. Interessert? Send meg en mail Heisann, Da jeg ikke ønsket å bryte reglene, har jeg ikke sagt hvem vi er og heller ikke lagt ut link. Interesserte kan sende meg en mail. Vi trenger bare gode medarbeidere og jeg tenkte at her er det sikkert noen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Heisann, Da jeg ikke ønsket å bryte reglene, har jeg ikke sagt hvem vi er og heller ikke lagt ut link. Interesserte kan sende meg en mail. Vi trenger bare gode medarbeidere og jeg tenkte at her er det sikkert noen. Hehe, blir vanskelig å sende mail når du ikke har gitt en mail addrese Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vi trenger flere selgere av populær helsekost serie. Produktene er produsert i Italia av et anerkjent firma med 30 års erfaring, og har vært i salg i europa like lenge. Vi har hatt disse i Norge i ca ett år, og de er mottatt med jubel både fra kunder og homeopater. Interessert? Send meg en mail Er ikke en PM nok da? Klikk på Debs, legg inn en melding og jeg tar kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg