Suic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hva syntes dere? F/10 ISO 100 18 mm Endret 11. januar 2009 av aR_ Lenke til kommentar
schester Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 eg synst du hadde fått veldi skarpe kantar på bilda. Dei er litt forstyrrande og gjer at eg ikkje liker dei så godt. Men eg veit sjølv at det er vanskleg me lysgrafitt, er på prøve stadiet eg og endå =) Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Til første forsøk å være syntest jeg det er bra! Du har heller ikke mye støy i bildet, men kunne clonet bort den lille blå streken over hjertet... Edit: hvor lang lukker tid? Mvh Andy Endret 9. januar 2009 av AndyAndy Lenke til kommentar
Suic Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Til første forsøk å være syntest jeg det er bra! Du har heller ikke mye støy i bildet, men kunne clonet bort den lille blå streken over hjertet... Edit: hvor lang lukker tid? Mvh Andy Takk - Blå streken over hjerte? Hmmm...Sikker på at du ikke mener nederst? edit: 30 sec lukkertid Endret 9. januar 2009 av aR_ Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mhm, se nøye etter rett over " kløfta" på hjertet, kanskje en ukalibrert skjer mu har, eller så er det jeg som har det Lenke til kommentar
Suic Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Mhm, se nøye etter rett over " kløfta" på hjertet, kanskje en ukalibrert skjer mu har, eller så er det jeg som har det Kanskje du har no møkk på skjermen din eller no? Eller jeg som har veldig dårlig syn, men jeg ser ikke noe liten blå strek over kløften på hjertet..Hehe Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Mhm, se nøye etter rett over " kløfta" på hjertet, kanskje en ukalibrert skjer mu har, eller så er det jeg som har det Kanskje du har no møkk på skjermen din eller no? Eller jeg som har veldig dårlig syn, men jeg ser ikke noe liten blå strek over kløften på hjertet..Hehe Er ikke noe møkk på skjermen min, fordi når jeg scroller ned over på bildet beveger streken seg, er det noen andre som kan se streken? Endret 10. januar 2009 av AndyAndy Lenke til kommentar
thorou Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg kan ikke se noen blå strek over hjertet Lenke til kommentar
steelplix Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei. Fine bilder til å være de første... Jeg ser også den streken. La med et vedlegg som viser hvor den er. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ble litt nysgjerrig nå, jeg så heller ikke streken. Måtte vende på skjermen på laptopen for å se. Men jeg likte bildene. Det første er best. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg ser den, jeg også Veldig bra gjort til første fårsøk! Senere kan du prøve å få litt gjevnere streker? Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Synest du har fått til et dritstilig hjerte med kul farge! Har ikke så mye peiling på lys grafitti men synest bilde er skarpt og fint!! Lenke til kommentar
Suic Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Takk Så den blå streken når jeg reiste meg opp. Har lastet opp nytt bilde uten blå strek Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Der ja, der var den blåe streken borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå