WD- Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror spøken er litt i lengste laget til å gjengi her, så jeg viser bare hit: The Longest Joke in the World Er på engelsk. Enjoy! (hvis den allerede er postet her tidligere, så dukket den iallfall ikke opp i noen av mine søk) Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror spøken er litt i lengste laget til å gjengi her, så jeg viser bare hit:The Longest Joke in the World Er på engelsk. Enjoy! (hvis den allerede er postet her tidligere, så dukket den iallfall ikke opp i noen av mine søk) Leste den ferdig. Det var jo en fin, om noe absurd, historie. Selve spøken var litt lame. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Endte opp med å lese alt sammen. Tok jo sin tid EDIT: Hehe, snakk om sammentreff. Ser jeg postet på nøyaktig samme tidspunkt som deg Wartom. Og da var jeg akkurat ferdig å lese. Endret 9. januar 2009 av Patz Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Endte opp med å lese alt sammen.Tok jo sin tid EDIT: Hehe, snakk om sammentreff. Ser jeg postet på nøyaktig samme tidspunkt som deg Wartom. Og da var jeg akkurat ferdig å lese. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De har også laget en versjon for dyslektikere http://shortestjokeintheworld.com/ Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Både den korte og den lange var kule. Den lange likte jeg veldig godt. Fin historie Er egentlig det som sto på slutten sant? Det om at det hele er et forskningsporsjekt? I så fall havna jeg i de eksklusive 11 prosentene som tok meg tid til å lese hele Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Haha, artig. Oppdaget akkurat samme side ved hjelp av StumbleUpon idag. Og jammen dukker den ikke opp i humor-kategorien samme dag. Jeg er for ordens skyld også en del av de eksklusive 11%-ene. Synes egentlig historien var veldig fin jeg. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Orka ikkje lese heile greia. Bladde kjappt igjenom og oppdaga at det er berre juks. Du kan ikkje måle verdens lengste vits i meter, spesielt når du har så mange linjeskift og enorme avsnitt. Så lenge verdens lengste vits ikkje er målt i antall bokstavar så finner eg dette heilt uinteresant. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 haha, likte historien bedre enn selveste punchlinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå