MKej Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kjører i gang en Hip Hop session på HW Radio'en Kl 19:00 Tune in Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 King Syze ft. Planetary - Haters Beware Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kjører i gang en Hip Hop session på HW Radio'en Kl 19:00 Tune in Kanon! Da må jeg tune inn! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er den Party and Bullshit sangen til Notorious B.I.G på noen av platene hans ? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jester & Don Martin - Bluesbrødre Sommerlåt #1. Albumet slippes på mandag. Cop that. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som vet om noen lignende de her: http://www.ljudia.no/pa-dj-s82099/data-dj-...ole-rmx-p95335/ http://www.ljudia.no/pa-dj-s82099/data-dj-...-steel-p109236/ I prisklassen rundt 5 lapper som anbefales? Er keen på Numark NS7. Men den blir litt i dyreste laget. For noe som egentlig bare skal være for fun. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) åååååå Hvorfor har jeg aldri latt merke til at det er en hip hop tråd her? Utrolig. Nå har jeg ikke gått gjennom hele tråden. Det er altfor mange sider for meg akkurat nå. Må også få litt frustrasjon ut å si at folk som sier at Lil Wayne er den beste i gamet og er bare gud har ikke peiling. Med dette så legger jeg til en ekte klassiker Endret 14. august 2009 av Zomged Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Må også få litt frustrasjon ut å si at folk som sier at Lil Wayne er den beste i gamet og er bare gud har ikke peiling. Du er ikke den eneste som er litt frustrert over det. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sånt er da ikke verdt å frustrere seg over? Kongefet låt/video Thend! Skal definitivt anskaffe albumet på den ene eller andre måten. Martin, slutt å rappe, for nå skal vi spille lufttrompet. Ellers har jeg fått opp øynene for Canibus. "Det var faen på tide", sier du? Du har fullstendig rett. Jeg ligger litt etter. Canibus - C-section Deilig fløytebeat. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Fete låter Thend og Waka. Og det der hørtes ut om noe jeg må høre litt mer av Waka. Mitt bridrag denne dagen: ken ring - trolleripalats Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 BAM ft. Lil FAME of M.O.P - My City Lenke til kommentar
Genelec Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Må bare poste denne før jeg finner køya. Bad Spit - Cassandra Syndrom Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jester & Don Martin - Bluesbrødre Sommerlåt #1. Albumet slippes på mandag. Cop that. Dæven, jeg suger. Ante ikke at albumet var på vei engang. Nå kan jeg slutte å sutre om at Jester ikke slipper nok greier på norsk, woohoo. Fet låt, og den platen havner i samlingen min ja. Endret 15. august 2009 av Talwin Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gucci Mane - Bricks Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 HAr hørt mye på godeste Notorious B.I.G i det siste og må si at det er noe av det beste jeg har hørt på lenge Elsker Hypnotize og nesten alt på Life after death plata. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Wu-Tang medlemmet Inspectah Deck - The Movement Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Her er sikkelig rap: Se filmen hos Youtube Nå må det ikke bli for mye Youtube-klipp i denne tråden. Diskuter heller artister, album, plateselskap eller noe. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Nå må det ikke bli for mye Youtube-klipp i denne tråden. Diskuter heller artister, album, plateselskap eller noe. Enig der. Knallåt, forresten! Må trekke meg flaut tilbake og si at jeg ikke hadde hørt om A+ før, men jaja. Nå fikk jeg i allefall utvidet horisonten min et hakk. Er det noen som kan oppdatere meg på album som har kommet ut i år? Føler jeg hører på alt for mye av det gode gamle, og glemmer fullstendig det nyeste. Noen som har noen "must-hear-album" å anbefale? Kom også gjerne med eldre album av litt mindre kjente artister. Selvom jeg føler meg trygg på at jeg har hørt det meste, er det alltid noe jeg har oversett. Liker å bruke denne tråden til å "oppdage" nye, spennende artister og friske opp minnet med gode klassikere. PS: Jeg mener ikke at dere skal anbefale kun til meg, selvfølgelig. Vi er mange Hip-Hop-hoder. Endret 15. august 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå