Armador Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Litt Nas, mannen er konge. Nas - Affirmative Action Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Må visst poste en til jeg... Mange som har hørt mye til han her? King Tee - Dippin Se filmen hos Youtube Føler dere dette eller? laidback hvertfall Går gjennom en gammel Winamp spilleliste, dæven å fort man glemmer... en til for de som liker nineteez! Cella Dwellas - Land of the lost http://www.youtube.com/watch?v=oYG7lrvOJAQ...feature=related Endret 6. august 2009 av Håk Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen av dere med litt peiling på dette som kunne anbefalt noe til en som liker ting som dette? Er mest Non Phixion og Jedi mind tricks det går i siden jeg ikke har særlig peiling egentlig og bare kom over disse 2 bandene og elsket det. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Noen som har noen chille album å anbefale? Tenker på noe i samme stil som strange journey volume one. Om du ikke har hørt alt av CunninLynguists, begynn der(Særlig A Piece of Stange og Dirty Acres om du vil ha chill musikk). Så kan du glede deg til Tonedeff og Kno gir ut Chico and the Man, førstesingelen 'My Lady' kom ut på Qn5 - Asterisk 4 på slutten av 2007 J. Cole - The Warm Up Atmosphere - When Life Gives You Lemons ........ Blu & Exile - Below The Heavens Kno - The White Albulum (Jay-Z - The Black Album remixer) Josh Martinze - Midriff Music Noen av dere med litt peiling på dette som kunne anbefalt noe til en som liker ting som dette? Er mest Non Phixion og Jedi mind tricks det går i siden jeg ikke har særlig peiling egentlig og bare kom over disse 2 bandene og elsket det. Chief Kamachi - Concrete Gospel Rhyme Asylum - State of Lunacy Begge Army of the Pharaohs albumene Begge Snowgoons albumene Canibus - Rip The Jacker og Mic Club: The Curriculum Ellers er det på tide at folk begynner å høre på Laws! (hør for all del i HQ (gå inn på youtube!)) Laws - Rain These pussy ass rappers gave my son a hundred fears He fear the white man, y'all told him whitey running shit He fear the black man, y'all told him brothers dumping clips He fear the woman, y'all told him that a cunt is sick He's fearing everything to come out of your fucking lips Fra Take Notice fra samme CD som sangen over^^, Endret 7. august 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dilated Peoples - Worst comes to worst Det er vel Alchemist på beaten? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Non Phixion - Futurama Hvor har jeg hørt det første verset før?! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen av dere med litt peiling på dette som kunne anbefalt noe til en som liker ting som dette? Er mest Non Phixion og Jedi mind tricks det går i siden jeg ikke har særlig peiling egentlig og bare kom over disse 2 bandene og elsket det. Army of the Pharaohs og Necro er noen du sannsynligvis vil like da. Dilated Peoples - Worst comes to worst Det er vel Alchemist på beaten? Jepp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg ser at vår Bergenske Lars Vaular får mange godord for tiden, i allefall fra Bergensavisene. Men seriøst, er dette virkelig så bra? http://www.bt.no/kultur/konsert/Ja-visst-903612.html I think not!... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg ser at vår Bergenske Lars Vaular får mange godord for tiden, i allefall fra Bergensavisene. Men seriøst, er dette virkelig så bra? http://www.bt.no/kultur/konsert/Ja-visst-903612.html I think not!... Hvorfor ikke? Endret 7. august 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er nettop det som er problemet mitt. Jeg klarer ikke å sett fingern på akkurat hva jeg ikke liker, men det i mine ører så bare virker det ikke. Jeg vet desverre ikke hvorfor. Yeah yeah, vet dette høres ut som en dårlig bortforklaring, men so be it.. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er nettop det som er problemet mitt. Jeg klarer ikke å sett fingern på akkurat hva jeg ikke liker, men det i mine ører så bare virker det ikke. Jeg vet desverre ikke hvorfor. Yeah yeah, vet dette høres ut som en dårlig bortforklaring, men so be it.. Personlig, så hater jeg bare alt jeg har hørt av rap på bergensk. Er dette samme Lars som ga ut den grusomme låten med Jan Eggum? Triste greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja det er samme fyren.. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Worst Comes to Worst er klassiker =D Men Evidence har blitt en langt mer habil rapper (og produsent) de siste 2-3 årene, imo Evidence - Chase the Clouds Away Se filmen hos Youtube (haha @ slutten) Ellers må jeg si at jeg ikke takler Lars, sammen med det meste annet av rap på norsk (med noen unntak som Bad Spit, Bromstad Billionaires og en hel del enkeltsanger... Og jeg er bergenser.) Endret 7. august 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg er Bergenser jeg også forøvrig, men jeg derimot liker flere andre norske rappere. Gatas Parlament, Sidebrok, Tommy Tee.. Tidligere så likte jeg noe av lars også bla. denne http://www.youtube.com/watch?v=Zd-yCrGABT0 Men, når jeg nå hører den på nytt så synes jeg den er litt cheesy, men det er kanskje ikke Lars sin feil.. Endret 7. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hører lett hvem som har produsert ovennevnte; Alchemist! Edit; mesteren i lynraske loops for øvrig. Bra, Bakkem. Endret 7. august 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ^^, Oppmuntrende musikk i det jeg sitter og skriver under på forelegg Mer gladmusikk! Tonedeff - Optimist Jeg er Bergenser jeg også forøvrig, men jeg derimot liker flere andre norske rappere. Norske rappere er ikke det samme som rappere på norsk ;D Liker Opaque, Loudmouf Choir, Son of Light, noe Madcon og noe Paperboys og en del annet og ^^, Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Se filmen hos Youtube Feel good dette her. Ut fra Oakland, Cali. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Norske rappere er ikke det samme som rappere på norsk ;D Liker Opaque, Loudmouf Choir, Son of Light, noe Madcon og noe Paperboys og en del annet og ^^, Selvfølgelig ikke... Her gjelder det å lese før man poster. Beklager.. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) This is dope! Tror det er Reks som har orginalen. Isåfall er dette en kul mix. Jay-Z - Can’t Cheat Death (Prod. DJ Premier) Se filmen hos Youtube Endret 8. august 2009 av StianG- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå