Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

12 innlegg med personangrep og andre usakligheter er fjernet fra tråden. Nå begynner sletting fra denne tråden å bli rutine fordi at enkelte ikke klarer å respektere at andre har andre musikalse preferanser enn seg selv. Musikk er subjektivt. Man kan ikke vitenskaplig måle, rent objektivt, om en låt er bedre enn en annen låt, det samme gjelder artister og musikksjangere. Klarer man ikke å la være og rakke ned på andre forumbrukere for låtene eller artistene de poster her, så ser jeg ikke annen utvei en å dele ut straff for det. For vi har klare retningslinjer for oppførsel og saklighet som dere finner her.

Ellers vil jeg oppfordre dere til å rapportere personangrep o.l., så får vi i moderatorteamet fjernet dette fra tråden.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Noen som har hørt albummet Bridging The Gap fra Chubb Rock og Wordsmith? Konseptet er å danne bro mellom Chubbs "golden era" rap og den nye skolen representert av Baltimore-MC (sa noen The Wire?) Wordsmith. Jeg kom over følgende sjelfulle låt i går, som førte til at jeg skal sjekke resten av skiva :)

Chubb Rock & Wordsmith - Back In

1247031640_chubb-rock-wordsmith-bridging-the-gap.jpg

Lenke til kommentar
er det noen som vet om noen bra rap sanger som har kjærlighets handling? har liksom lett lenge etter det men finner ingen :)

Jean Grae - Fadeout

Og Jean har jo verdens beste anti-love song sammen med Breezly Brewin' på Mr Len albumet pity the fool.

Er ikke på youtube, og jeg er alt for lat til å laste opp :(

Ellers er jo Qwel's The highest commitment verd å høre på, selv om det er en kjærlighetssang han skrev til pot.

Liker faktisk denne live versjonen over en Lupe Fiasco beat bedre enn album versjonen:

Lenke til kommentar

http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/C...CD/?id=RPST25.2

Pete Rock - Hip Hop Underground Soul Classics er et kanonalbum syntes jeg, men du har sikkert hørt det før. :p Chill og behagelig album jeg setter på når jeg er slapp i trynet. Spesielt første CDen.

EDIT: Spotify-link hvis du har det:

http://open.spotify.com/album/3kplkymA4dqoLWkjaySTbc

Slapp av, og lytt. :)

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...