Torbjørn. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Statik Selektah begynner etter hvert å få en ganske så bra portfolio av gode låter. Produktiv er han, også. Sprek låt, Mkej! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Alpha Noise er de to emcee'ene Jay Qwest og Kel med DJ/produsent Scizzahandz som kommer fra Atlanta. De har sluppet debutalbummet The Forgotten som er verdt å sjekke. Her er en smakebit som gir et greit inntrykk av hva man kan forvente av albummet: Alpha Noise - Spine Unwind Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Native Tongues står der, du. Sånn sett er jo både Talib, Mos Def og Common overflødig på den listen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Meh, jeg ser dem kun som affiliates. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Alpha Noise er de to emcee'ene Jay Qwest og Kel med DJ/produsent Scizzahandz som kommer fra Atlanta. De har sluppet debutalbummet The Forgotten som er verdt å sjekke. Flottings, det der må jeg høre gjennom neste gang jeg er innom Platekompaniet. Hvis de har det, såklart. Endret 31. juli 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Alpha Noise er de to emcee'ene Jay Qwest og Kel med DJ/produsent Scizzahandz som kommer fra Atlanta. De har sluppet debutalbummet The Forgotten som er verdt å sjekke. Flottings, det der må jeg høre gjennom neste gang jeg er innom Platekompaniet. Hvis de har det, såklart. Det er like stor sjanse at 2pac er i live som at du finner det albumet på platekompaniet Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hahaha! Jaja, hører litt på YouTube nå, så ja. Får bare håpe 2pac er i live da, så har jeg kanskje en liten sjanse. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Rob Base & DJ E-Z Rock - It Takes Two Woo! Yeah! Fra 1988 Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) for dere som har peiling på nas, har peiling på hiphop, og da er denne filmen et must! nas, jadakiss og ludacris gikk sammen og mekka en remix av klassikeren Made You Look, den kan dere høre Men se denne live opptredenen! det begynner rundt 2:55 og det er så syykt fett! hele flokken bare: BRAVEHEARTS BRAAVEHEAAARTS Endret 1. august 2009 av HaLV Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Noen som vet hvilken sang dette kan være ? Ble spilt på National Rap Show på p3 i går, kl 2130. Men de legger ikke ut spillelister. Har postet i 'Lurer du på hva sangen heter' tråden. NRS_2130_310709.mp3 Endret 1. august 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
XYG Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hei. Vet noen hvilken film samplet er ifra, som åpner for The way my mind works av Warlocks? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som vet hvilken sang dette kan være ? Ble spilt på National Rap Show på p3 i går, kl 2130. Men de legger ikke ut spillelister. Har postet i 'Lurer du på hva sangen heter' tråden. NRS_2130_310709.mp3 Du bruker og legge ut spilleliste på facebook. http://www.facebook.com/group.php?gid=5811104729 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som vet hvilken sang dette kan være ? Ble spilt på National Rap Show på p3 i går, kl 2130. Men de legger ikke ut spillelister. Har postet i 'Lurer du på hva sangen heter' tråden. NRS_2130_310709.mp3 Du bruker og legge ut spilleliste på facebook. http://www.facebook.com/group.php?gid=5811104729 Takker. Siste spilleliste der var fra fredag 24.7 så da er det vel ikke så lenge til den fra i går kommer. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Slaughterhouse-albummet har lekket. Vet ikke hvor bra jeg syns det var. 'Move on' var ikke en gang med. En smakebit, Sound Off: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Førsteinntrykket var da relativt positivt. Crooked I og Joell Ortiz gjør det best, synes jeg. ____ Breaking news: Baatin fra Slum Village har nettopp dødd. Faen, da. Mer info kommer. Endret 1. august 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Folket synes om denna? Busta Rhymes ft. feat. Big Tigger - If You Don't Know, Now You Know Selv må jeg si jeg digger låta. Kan vel virke som det ikke er lagt mye i video'n, men jeg syns den egentlig er litt fet. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Breaking news:Baatin fra Slum Village har nettopp dødd. Faen, da. Mer info kommer. Skjer med at folk faller som fluer i år? Helvette.. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hvil i fred. Slum Village - Fall In Love Se filmen hos Youtube EDIT: Faen, får ikke til youtube-linken... Nå gikk det Endret 2. august 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Armador Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Folket synes om denna? Busta Rhymes ft. feat. Big Tigger - If You Don't Know, Now You Know Selv må jeg si jeg digger låta. Kan vel virke som det ikke er lagt mye i video'n, men jeg syns den egentlig er litt fet. Jeg digger den og mussikvideoen er genial... Busta Rhymes har så fet "presence" på film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå