Skunkish Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Obie Trice - Cheers Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Soul Position - Unlimited Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Se filmen hos Youtube IM LIKE OWW OWW OWW MY NIGGAS GET DOWN DOWN IM TOTING THE POUND POUND IF YOU RUNNING YOUR MOUTH OWW OWW OWW NIGGAS GET LOW WHEN WE COME AROUND WE GOT THEM CANNONS FOR THEM NIGGAS THINK THEY HANDLING THE CREW LOOK WHAT YOU MADE ME DO THESE NIGGAS IS PLAYER HATING I THINK I KNOW WHY OOOOOWWWWWWWWWW! dommen til max faller enten imorra eller ioverimorra, om hvor lenge han må sitte. FREE MAX B Lenke til kommentar
Bata Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Niice Kjøpt*kremt* den derre Strange Journy Volume One, og har hørt på den i mange timer nå. Blir jo aldri lei av dem Hah! Fikk meg signert preorder, den er jo grisefet Fav. track er vel "Hypnotized" eller "Never come down" (beats med orgel er jo alltid fett ) Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Spark my soul FUCK YES Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nattas låt for undertegnede, er Bucktown! Harde trommer, fremragende sakso-sample, uhorvelig digg bassline og særs god flow. Smif? Den jeg posta noen sider tilbake? Den er i så tilfelle konge Yup, bull's eye! Spark My Soul er elsk! Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 dagens låt DJ Premier, selveste sjefen av beatmaker/produsenter går sammen med veteranene rakim, nas og krs-one + kanye west(?!) for å lage en nike air force tribute, skulle personlig ha jaget kanye ut derfra og dette hadde blitt tidenes mc lineup. Men en god låt er det, de ga sangen ett passende navn også Se filmen hos Youtube Timeless, so age don't count in the boothWhen your flow stay submerged in the fountain of youth Rakim har alltid vært best, uten tvil. Tror jeg bare lar verset til kanye west snakke for seg selv, han kan absolutt ikke måle seg med rakim, nas og krs. det er litt av en kontrast Lenke til kommentar
Armador Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Classic er lagt ut før, men for all del, classic beat Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Breaknecks - Quittin Aint Easy Breaknecks er noe av det beste norsk underground spør du meg, digger dem. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Breaknecks høres ut som den første Pen Jakke-demoen. Bare uten sjarmen. Endret 30. juli 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Med Soul Theory bak knappene: Vannskapt Mannskap - Disse Gutta Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 God låt, HaLV. Veldig god låt. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ultramagnetic mc's - Funky Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hørte denna på tv'n i sta, og kompå hvor mye jeg digga den;D Og den er fortsatt knall Skee-Lo - I Wish Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PMxZbwCI Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Må spørre kvifor essensielle grupper som A Tribe Called Quest, De La Soul og Hieroglyphics ikkje er på den lista? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Native Tongues står der, du. Og videre: "Lista er ufullstendig, rotete og noe inkonsekvent, men sånn er det bare." Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hørte denna på tv'n i sta, og kompå hvor mye jeg digga den;DOg den er fortsatt knall Skee-Lo - I Wish Enig, finfin denne. Tenk at slik hip-hop en gang var inne på listene i Norge! Endret 31. juli 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Statik Selektah feat. Lil Fame, Saigon & Sean Price - Critically Acclaimed Fresh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå