Torbjørn. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor er Løten? Masterminds - Memories (1999) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Oisann, ny hiphoptråd og greier. :o Benytter anledningen til å spørre om noen her inne har noen gode Spotify-playlists de vil dele. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Relax wit dis: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lil' Flip - What a job this is Endret 16. januar 2009 av Ost = Cheddar Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Riktig: Se filmen hos Youtube Feil: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva er riktig og feil? Norsk rap kan gå i en lang dvale for min del. Det er uendelig langt mellom de gode sangene! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Han mener måten videoene er tagget på. Du kan se det når du muser over eller trykker på "Se filmen hos Youtube". Big L - Street Struck Se filmen hos Youtube Udødelig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Om nøyaktig en måned blir det 10 år siden Big L ble skutt og drept, og for å minnes om ham kunne jeg tenkt meg å kjøpe en t-skjorte eller en hoody med Big L-motiv. Noen tips til hvor jeg kan kjøpe noe slikt? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vi kommer aldri til å bli enige om verken 50 Cent eller resten av listen for den saks skyld, og fra en ferskings synspunkt kan det virke litt demoraliserende med en alt for lang liste, så det er greit om den holdes så kort som mulig, så får heller noen bli litt sure. Som sagt, vil man ha mer spesifikke anbefalinger er det bare å spørre i tråden. Ellers kom jeg over denne låten fra fjoråret hvis album har gått meg rett over hodet: Ya Boy - I'm Bout To Murdah This Shit Noen meninger om denne karen annet enn det noe kårny navnet? Jeg hadde litt sansen for han. sangen er helt konge og Ya Boy black wall affiliated, nevøen til phat rat er veldig talent full. men denne sangen heter 100 bars of death og ikke ima bout to murda this shit;) Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Om nøyaktig en måned blir det 10 år siden Big L ble skutt og drept, og for å minnes om ham kunne jeg tenkt meg å kjøpe en t-skjorte eller en hoody med Big L-motiv. Noen tips til hvor jeg kan kjøpe noe slikt? Sant det.. søkte litt rundt og fant denne hoodien og denne t-skjorta. Skal ha de ass.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hvor er Løten? Masterminds - Memories (1999) Helfet låt, albumet er herved anskaffet (ulovlig så langt). Løten er Sør-Norges heimert-hovedstad. Artifacts - Wrong Side Of Da Tracks (Between a Rock and a Hard Place - 1994) Fy fader, med det nye hovedkortet mitt er lyden så crispy og smooth at det er en ren nytelse å høre musikk, ok det gamle var crap da, men likavæl, 1000 vel anvendte kroner, Gigabyte EP35-DS3R ftw. Endret 15. januar 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) her får vi ta oss sammen Mer 94, Outkast - Southernplayalisticadillacmuzik Se filmen hos Youtube Gammel Outkast >>>>>>> dagens Outkast. Endret 15. januar 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Heh, Wrong Side of da Tracks fikk Thendy til å poste feil. Basslinen er elsk, Avi1! Edit; får forresten frysninger når jeg hører og ser tallet 1994. Endret 15. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 94 er jo et av tidenes filmår også^^ Jeg har alltid vært svak for OnklP, som tidvis leverer dødsfete punchlines. Jeg skal ærlig innrømme at den siste skiva til 9&P er jævla middelmådig, but you gotta love this: OnklP - Dama Di Er Stygg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) 94 er jo et av tidenes filmår også^^ Du har rett i det. Resten av de beste filmårene, må vi nok tilbake lenge før Hip-Hopen hadde oppstått. Slenger på noe mer funky. Camp Lo - Black Nostaljack A.K.A. Come On Se filmen hos Youtube Ler ofte godt når det sies "I scored like 10 on my IQ test" rundt 0:45-0:47 Endret 16. januar 2009 av Lansky Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Relax wit dis: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lil' Flip - What a job this is Sry, det var selvfølgelig Devin the Dude som kom med orginalen BTW, P$C - Do ya thang: Se filmen hos Youtube Endret 16. januar 2009 av Ost = Cheddar Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Bra Ost = Cheddar. Når du poster youtubevideoer på den riktige måten gjør det livet mitt litt enklere. Den gamle pcen min sliter nemlig med mange flash-applikasjoner kjører i samme vindu. Eulorhythmics - A message to the young black male Se filmen hos Youtube Endret 16. januar 2009 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Om nøyaktig en måned blir det 10 år siden Big L ble skutt og drept Trist.. Men faen ass lever 2pac?, det er så mye som tyder på at han lever og sånt Tror selv at han lever, kjenner Mange andre som trur det også... XD Håper også at han lever... Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Herregud. Selvfølgelig lever han ikke. Tror du han har levd i skjul i 14-15 år? Voks opp! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tror 2pac er ganske død, The Fox. Jedi Mind Tricks - Saviorself Se filmen hos Youtube Det er noe helt spesielt med den teksten.<3 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 men denne sangen heter 100 bars of death og ikke ima bout to murda this shit;) Ah takker. Og Tupac er DØD. Selvfølgelig finner man masse tegn på det motsatte hvis man virkelig går inn for det, men sånn er det med alle ting. Kristendommen er for eksempel stort sett basert på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå