REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) jesus, la oss prøve noe annet. bigga & frenchy. favorittrefrenget mitt så langt i 2009. Se filmen hos Youtube I SAID I SHOULD'VE NEVER STUCK WITH HER, CAUSE ALL SHE WANTED WAS DIAMONDS AND FURS, FUCK WITH MEEEE. FREE MAX B kan få tredve år, er i fengsel nå. får vite hvor lenge han skal sitte i slutten av juli. max ble tidligere i juni funnet skyldig på 9 av 11 punkter, blant annet for mord, kidnapping, konspirasjon og ran. bonus, nyhetsvideo av max b saken. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Endret 20. juli 2009 av Loso Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Jaja, ikke alle kan stille like store krav til hiphop.. :!: Endret 20. juli 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 The Last Emperor - One Life Ft. Poetic & Esthero Blir ikke mer ekte enn der her. R.I.P Poetic Verset til Poetic er bare så personlig/trist.. [Verse Two: Poetic] Paralyzed on the bathroom floor by pain Last month I endured, but now I can't ignore Feels like railroad spikes being stuck in my liver Am I dying? Eyes crying, body starting to shiver Crawl upstair from the basement calling my sister (Sniff) Dawn help me, I ain't feeling too healthy Stomach walls burning, head spinning and turning Waiting for the EMS; 3:10 in the morning Rush me to the emergency screaming like a newborn The pain's too strong maybe my soul's trying to move on They hook me to the I.V., put me through some X-Rays Gave me Demerol to kill the pain that was the next phase Early the next day in the hospital room Moms and pops in the room, three or four docs in the room Test results suggest your colon and your liver Is so cancerous you got three months left Me and Death is playing chess ever since then My strength is the most high, my fam and close friends The Last Emp and Set Free blessed me with a verse Staying healthy comes first Look at me things could be worst Han døde ikke lenge etter denne sangen av kreft.. BTW: Kommer det noe nytt fra The Last Emperor i år, har hørt om en plata i sommer. Noen som har mer info ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Smaken er som baken, den er delt (jeg har selv klikket på folk av sinne i denne tråden, så skal ikke moralisere). Public enemy - Shut 'Em Down (Pete Rock remix) Endret 20. juli 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Personangrep og innlegg som svarer på dette er slettet fra tråden, i alt 7 stk. Vennligst ikke kommenter eller fortsett med debatter som inneholder personangrep og ufinheter, da dette risikerer å bli slettet. Bruk -knappen isteden. Tips: Angrip ballen og ikke mannen. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Send en PM hvis dere har reaksjon på moderering. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Tøff hverdag i Diskusjon.no's ghetto, aka hiphop-tråden. Make love, not war, homeboyz. Kliner til med en god, gammel låt, som utvilsomt var høydepunktet på Meth & Red-konserten: Method Man & Redman - How High Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 The Last Emperor - One Life Ft. Poetic & Esthero Blir ikke mer ekte enn der her. R.I.P Poetic Verset til Poetic er bare så personlig/trist.. [Verse Two: Poetic] Paralyzed on the bathroom floor by pain Last month I endured, but now I can't ignore Feels like railroad spikes being stuck in my liver Am I dying? Eyes crying, body starting to shiver Crawl upstair from the basement calling my sister (Sniff) Dawn help me, I ain't feeling too healthy Stomach walls burning, head spinning and turning Waiting for the EMS; 3:10 in the morning Rush me to the emergency screaming like a newborn The pain's too strong maybe my soul's trying to move on They hook me to the I.V., put me through some X-Rays Gave me Demerol to kill the pain that was the next phase Early the next day in the hospital room Moms and pops in the room, three or four docs in the room Test results suggest your colon and your liver Is so cancerous you got three months left Me and Death is playing chess ever since then My strength is the most high, my fam and close friends The Last Emp and Set Free blessed me with a verse Staying healthy comes first Look at me things could be worst Han døde ikke lenge etter denne sangen av kreft.. BTW: Kommer det noe nytt fra The Last Emperor i år, har hørt om en plata i sommer. Noen som har mer info ? Made my day! Takk Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Made my day!Takk I second that emotion. Sinnsykt bra låt, og teksten/e er jaggu noe av det beste jeg har hørt. Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Dj premier går sammen med Blaq Poet for å lage en sykt fet track! DJ PREMIER er den beste hiphop produsenten/beatmakern, helt uten tvil, ingen over, ingen ved siden av. PROOVE ME WRONG Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Havoc fra Mobb Deep, holder fortsatt på mens Prodigy sitter i fengsel. Havoc produserte Mobb Deep klassikerne Hell On Earth on The Infamous, mad cred. Her er en sang fra det nyeste albumet hans "Hidden Files" Han har det fortsatt når det gjelder å lage beats! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Mos Def & dj honda - Travellin' Man Mos Def er en jeg ikke kan bli lei av trur jeg. Kan si det sånn at jeg har undervurdert han i mine "tidligere dager". Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Liker bare den sangen bedre og bedre hver gang jeg hører den. Konge sang Men fant ingen med skikkelig kvalitet uten sensur. Jeg skjønner faen ikke hva de skal sensurere alt for Her er med sensur i HD: Se filmen hos Youtube Uten sensur <-- Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Liker bare den sangen bedre og bedre hver gang jeg hører den. Konge sang Men fant ingen med skikkelig kvalitet uten sensur. Jeg skjønner faen ikke hva de skal sensurere alt for Her er med sensur i HD: Se filmen hos Youtube Uten sensur <-- 50 gjør den sangen hørbar. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 50 gjør den sangen hørbar. Vet du, der er jeg faktisk 100% enig med deg. Hvem som helst som klarer å skvise inn "nigga stole my bike" i en rap fortjener respekt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Liker bare den sangen bedre og bedre hver gang jeg hører den. Konge sang Men fant ingen med skikkelig kvalitet uten sensur. Jeg skjønner faen ikke hva de skal sensurere alt for Den der er jeg faktisk nokså svak for, tror det er noe med beaten, for jeg kan vel ikke ha begynt å like to rappere som høres ut som de går på valium (og antakelig gjør det) Last Emperor er min nye helt, Mkej som spilte han på radioen her om dagen. Flink fyr! Last Emperor - Heaven Se filmen hos Youtube Endret 21. juli 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Elsker beaten på Hate It Or Love It, blir heller ikke lei av den. Cool & Dre gjorde en god jobb Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvor og når finner jeg radioen din Mkej? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvor og når finner jeg radioen din Mkej? HWRadio - DJs og musikk HWRadio.Net Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvor og når finner jeg radioen din Mkej? HWRadio - DJs og musikk HWRadio.Net Takk, skal følge med på den. Og forresten la merke til at du hadde bytta navnet til waka flocka flame haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå