MKej Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Joell Ortiz Ft. The Kickdrums - How To Change Se filmen hos Youtube Litt cheezy video, men digg sang. Ikke hver dag man hører Joell med liveband Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Se filmen hos Youtube fetteren til gucci mane, waka flocka flame. LUV DAT GUN SOUND "RUN UP ON GUCCI, YOU MIGHT LOSE YOUR LIFE" bang bang bang so icey east atlanta bouldercrest sun valley bloods FLOCKA Endret 18. juli 2009 av Loso Lenke til kommentar
afrochick Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Klassisk. Blackstar - Definition Endret 18. juli 2009 av afrochick Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 fetteren til gucci mane, waka flocka flame.Waka... flocka... flame? Hahahhahahaahaslkwefaækmøfælkømsf efømkefkwefa kf påwf pkwef Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hahahaaaaaaaaaaaaaaaa. Dorte Skappel rapper bedre enn han gjøken der. Fifanmorradiass. Lenke til kommentar
tronn Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Warlocks - Flashbacks Minner for en 23-åring som meg Er også en god indikasjon på norsk hip-hop i slutten av 90-tallet. Endret 19. juli 2009 av tronn Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) jeg ser ikke humoren i det, flocka går hardt som en bitch. Se filmen hos Youtube hør hvordan han tar av på 0:17. hvis du ikke føler dette vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gi dere. sangen er forresten Waka Flocka Flame - Damn (feat. OJ Da Juiceman) Endret 19. juli 2009 av Loso Lenke til kommentar
Armador Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Kan du ikke bare slutte å "gi oss noe" virker ikke som om så utrolig mange digger forslagene dine... Alle har selvfølgelig lov til å komme med musikkforslag, men du spammer en eller to artister som du selv er frelst av? De fleste andre legger ut musikk fra forskjellige artister _______ Noen som vet hvilken sang dette er? Tror ikke det er noen freestyle, eller om beaten finnes i en sang? elsker den... Big L var virkelig en av de store! Agreed? Hør spesielt fra 4:10! Big L og Jay-Z "I'm known for yoking jacks, and beating them with smoking gats, leaving talking blacks, with broken backs and open caps" Endret 19. juli 2009 av Fatality2 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Big L var/er legendarisk. Pac kan ta seg en bolle. Jeg kjenner igjen en del av rimene hans i den du linket, men det trenger ikke nødvendigvis bety noe. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har alltid hatt inntrykket av at det var en freestyle(tror jeg linket til den i den gamle hiphop-tråden). At du har hørt rimene kan jo ha sammenheng med at han likte fristilen så godt at han puttet deler av det på plate. Forøvrig big up til phoNte for fet låt på forrige side(orker ikke bla tilbake og sjekke hva den het)! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 <3 Noen som vet hvilken sang dette er? Tror ikke det er noen freestyle, eller om beaten finnes i en sang? elsker den... Big L var virkelig en av de store! Agreed? Hør spesielt fra 4:10! Big L og Jay-Z "I'm known for yoking jacks, and beating them with smoking gats, leaving talking blacks, with broken backs and open caps" Big L er konge! Blir flaut å høre på Jay-Z, spesielt det andre verset Og beaten er fra Miilkbone - Keep It Real Slum Village - Get Dis Money Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er ganske åpenbart en radiofreestyle, av typen spytte allerede skrevne tilfeldige vers over tilfeldige beats. Men det er fortsatt latterlig bra. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Får vel egentlig melde meg litt inn i tråden her. Begynner og bli en stund siden jeg var aktiv her... Ang gucci mane, det høres bare ut som en dårlig kopi av jeezy. Og jeg pleier og like endel låter av den typen, men gucci har jeg ikke følt i det heletatt...... Også får jeg vel bare slenge opp to linker til låter som jeg har fått høre i løpet av helgen og har hatt plantet i hodet siden.. Lars er favorittrapper i norge hos meg og har vært det en stund og denne låten var bare vill. Går vel strengt tatt ikke under hip hop. Men denne ble årets sommerlåt for min del i år. Solbriller på gikk ned på 2plass Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Klassisk.Blackstar - Definition Pent, Black Star er syke. Black Star - Respiration (Pete Rock Remix) Se filmen hos Youtube Får bare ikke nok av denne sangen.. det gjelder originalen også. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Den låta med WakaFlockaWhatever og han Juiceduden er virkelig noe av det mest bedritne jeg har hørt på lenge. Well, I don´t feel it, so post some goddamn R E A L, T A L E N T E D hiphop! tronn: tusen takk for at du posta den Warlocks-låta! Husker jeg hadde den låta på en brent cd i 6-7 klasse og digga den, men visste ikke hvem det var! Så, genialt å høre den igjen Endret 19. juli 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lars er favorittrapper i norge hos meg og har vært det en stund og denne låten var bare vill. Denne her var jo faktisk rimelig fet. Jeg går ikke normalt rundt og digger til solbriller, men etter denne sangen har jeg ikke mye stygt å si om Larsen. Respekt. Når det gjelder Waka Flocka Flame - *sjekke at det er riktig skrevet* - Jeg har sett mange syke artistnavn, både morsome og mindre morsome, men Waka Flocka tar faen meg kaka. I motsetning til Gucci Man prøver han ihvertfall åpenbart ikke å bli tatt seriøst, og det er jo et godt tegn. Når det er sagt finner jeg begges musikk rent komisk, og litt tragisk. Egentlig mest tragisk. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kjører i gang en spontan Hip Hop session på HW Radio'en Tune in Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) I´m tuned in Ill Bill ft. Immortal Technique & Max Cavalera - War Is My Destiny Endret 19. juli 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Good shit MKej. Er du på IRC? Spørsmålet er om jeg skal ta meg bryet med å repetere hele mIRC greien og ta bryet med å sette opp noe greier. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Hahæghæhæeæeæ, hiphoptråden tar nye høyder. Konge navnbytte stoltz! Går vel strengt tatt ikke under hip hop. Men denne ble årets sommerlåt for min del i år. Solbriller på gikk ned på 2plassSpinnvill har nesten vært sommerlåta for min del også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå