Funkmasterfleksnes Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Now I'm back to funk, freak the funk Hype the funk, swipe the funk and all that junk Ultramagnetic Mc's - Poppa Large name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Edit: Glemte artist/tittel Endret 16. juli 2009 av mrjazz Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Nais mrjazz. Men jeg føler mange her trenger å lese førsteposten. Det er virkelig ikke noe problem å følge de få retningslinjene vi har. Dette er dagens låt for min del: B-Real, Redman & Method Man - Red, Meth & B Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Dela - The City feat. J-Live & Surreal Lenke til kommentar
Genelec Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 16. juli 2009 av Genelec Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Blaq Poet - Aint Nuttin Changed Tha Blaqprint er knall! Digger albumet, og Premo har levert beatsa så det smeller! Mine favoritter er nok Voices, Aint Nuttin Changed, Hood Crazy, Never Goodbye, Don`t Give A Fucc, Hate, Sichuwayshunz og I-Gittin. (Hehe, nevnte jo nesten hele albumet ) Endret 16. juli 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har anskaffet meg albummet, men ikke lyttet ennå. Skal gjøre det i morgen; gleder meg! Som vi alle vet er Blaq Poet et av fire medlemmer i Queensbridge-crewet Screwball. Her er deres "Torture": Og: et par år-gammelt intervju med med Blaq Poet: The Best That Never Did It Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ken Ring - Nu Måste Vi Dra Ny låt fra albumet "Hip Hop" som kommer neste måned. Gleder meg til plata kommer Endret 17. juli 2009 av MKej Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kanskje litt cheesy, men det funker fett for det. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Liker Ken bedre når han er litt "hardere" som i cutta dom, ta det lungt og berättelsen... Men for all del, denne kan spilles for damer også Endret 17. juli 2009 av Fatality2 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) MKej: albumet heter Sommarbänken, Hip Hop er en annen låt på albumet Chill, og fett album Endret 17. juli 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 MKej: albumet heter Sommarbänken, Hip Hop er en annen låt på albumet Chill, og fett album Nope, Sommarbänken er en mixtape som han ga ut i sommer. Hvis du har hørt på noen av sangen så sier han i slutten: "Hip Hop" albumet kommer i augusti.. Litt snodig og gi ut den mixtapen med sanger som skal være på albumet. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hmm, daså. My bad Hip Hop ligger i hvertfall på mixtapen jeg fant på havna Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Se filmen hos Youtube french montana - thicker than water (feat. mazaradi fox) Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jesse Jones, Ken Ring & Saigon - Drabant (Prod. Tommy Tee) Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jesse Jones, Ken Ring & Saigon - Drabant (Prod. Tommy Tee) Remiksen er også veldig bra, bla med Vinni, som tar et vers på norsk, det er ikke hverdagskost=) Tommy Tee ft. Jesse Jones, Chirag & Vinni "Drabant Kjendis Remix" Endret 17. juli 2009 av Deila Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jesse Jones, Ken Ring & Saigon - Drabant (Prod. Tommy Tee) Jesse Jones er overvurdert, jeg likern ikke. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det gjør ikke jeg heller egentlig. Og refrenget i Drabant: "Jesse Jones, jeg kommer fra drabantby'n. Be dem sette seg på livet mitt, det er vanskelig" WTF liksom!? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, er i grunn enig i det. Verset er simpelt, og "be dem sette seg på livet mitt er vanskelig" skjønner jeg ikke poenget i engang. Men Ken Ring og Saigon kills it, IMO Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 ber dem sette seg på'n (altså kuken), livet mitt er vanskelig Men Jesse Jones er ikke verdens beste rapper, nei. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Åja, haha. Godt å få det oppklart, men fortsatt ikke det fornuftigste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå