Mr Carter Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ny hiphop/rnb med fete beats, noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Digger albumet til Black Milk ifra i fjor. Tronic har spesielt en dritbra låt med Royce Da 5`9(Losing Out) samt andre som The Matrix og Long Story Short. Han spiller på Blå nå snart i Oslo, kan være verdt å se han. Synes han virker veldig up and coming, tiltross for at han ikke er så mye kjent etter to album nå. http://open.spotify.com/album/5A7KcqttlEdxep3iCG8DNt Kanskje sjekke ut albumet til The Knux og. Digga det albumet så jævelig. Endret 14. juli 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ny hiphop/rnb med fete beats, noen som har anbefalinger? Bishop Lamont ft. Xzibit - Hallelujah (Prod. By Dr Dre) Se filmen hos Youtube Endret 14. juli 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Tar det rolig med Cradle Orchestra - Nothing for nothing Og sammtidig minner jeg på spørsmålet mitt på forrige side Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Trenger tips til artiser som ligger i samme gate som Cradle Ochestra, Awon, Carlos Nino & Lil Sci, Cyne, Animate Objects? Altså litt jazzy hiphop Incise - Nobodys Story Kero One - Windmills Of The Soul <3 Kero One - Early Believers In Ya Mellow Tone 1 & 2 The Antidotes - L.A. Lights Nieve & Cook - Away With Words Kenichiro Nishihara - Humming Jazz Her har du en del jazzy hip hop album. Sjekk ut denne siden for mer jazzy\chill hip hop, er et hav med album der.. http://www.musicalschizophrenia.blogspot.c...earch?q=Hip+Hop @ Araber Seven - Go Slow (DJ Premier Remix) Se filmen hos Youtube Endret 14. juli 2009 av MKej Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) tror vi kommer til å bli gode venner framover, dsg. Se filmen hos Youtube gucci mane spytter versene, adlibs fra juiceman, wooh da kid & frenchie DUMB MONEY, FUN MONEY NAH, THIS AIN'T YOUNG MONEY SIGNED WOOH AND FRENCHIE, BUT JUICE GOT HIS OWN MONEY SO ICEY E N T, GUCCI GOT HIS OWN COMPANY Endret 14. juli 2009 av Loso Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) ^^ja ikke sant! ho der korthåra chicken i den videoen er hot. tilfeldigvis er hun med i gucci sin nye video også, tihi Se filmen hos Youtube han namedropper en av deres helter, nerder LIKE TOMMY LEE AND PAMELA I'M FUCKIN ON THE CAMERA MORE STAMINA THAN ANIMALS GUCCI IS NO AMATURE JERU THE DAMAJA COULD DAMAGE YA AND HANDLE YA TWO GIRLS ON MY BIKE ONE ON THE BACK ONE ON THE HANDLE BARS edit: aija nicole Endret 14. juli 2009 av Loso Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Masta Ace: I'm sick of rappers claiming they hot, when they really not I'm sick of rappers braggin about shit they ain't really got These cat stay rapping about cars they don't own I'm sick of rappers braggin about models they don't bone. I'm sick of rappers flappin their gums, about how they stackin their funds and how they on the block packin they guns And I'm sick of all these cats with no talent that never lived in the hood but yet their lyrics be so violent Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Yo, Loso. Det er meg klinkende likegyldig hvilke artister du liker, men du trenger ikke poste tre videoer fra den samme artisten rett etter hverandre. Det blir overkill. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) På tide med litt ekte hiphop her Endret 14. juli 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Yo, Loso. Det er meg klinkende likegyldig hvilke artister du liker, men du trenger ikke poste tre videoer fra den samme artisten rett etter hverandre. Det blir overkill. takk for dine daglige råd og tips, thendrup. du er virkelig en kjernekar, som du vokter og driver, hadde ikke klart meg uten deg Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Greia er at det blir så jævlig rotete og uoversiktlig når det spammes ned med youtubevideoer hele tida. Jeg vil heller ha litt diskusjon. Som jeg kan prøve på her: Det lille jeg har hørt av Gucci Mane har vært ganske dårlig, men jeg har ikke lyst til å trekke for raske slutninger basert på å så vidt ha hørt gjennom et par av singlene hans. Har du en albumanbefaling å komme med? Endret 14. juli 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, flott. Ser frem til din review, Thendrup Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Greia er at det blir så jævlig rotete og uoversiktlig når det spammes ned med youtubevideoer hele tida. Jeg vil heller ha litt diskusjon. Som jeg kan prøve på her: Det lille jeg har hørt av Gucci Mane har vært ganske dårlig, men jeg har ikke lyst til å trekke for raske slutninger basert på å så vidt ha hørt gjennom et par av singlene hans. Har du en albumanbefaling å komme med? albumene hans er ganske shitty, er mixtapene som banger som en bitch. og det er veldig variert der også. du må finne de beste sangene av mixtapene, og putte de sammen til èn tape. men kan jo anbefale den som er best overall. blir vel The Movie av Gucci & DJ Drama. det er vel mye mer pop, og mer overall populær gucci mane. litt mer moden og ikke så mye mordermusikk. det er vel den beste mixtapen, og det holder seg bra på kvalitetsnivået, imotsetning til de andre hvor noen av sangene er jævlig tøffe mens andre er helt shitty. og hvis du vil ha litt eldre gucci, er det å laste ned "Hood Classics" som er et komplikasjonsalbum utgitt av det gamle plateselskapet hans, Big Cat. det er vel de største hitsa hans, og musikken hans var mindre radiovennelig. med noen unntak som freaky gurl, black tee og so icey. ellers er sanger som Hold That Thought, Re Up, Hustle, Pyrex Pot, Street Niggas, Trap House, Pillz, Spanish Plug, harde som faen. eksempel, Hold That Thought. Se filmen hos Youtube visuals fra denna videoen er fra my kitchen. Endret 15. juli 2009 av Loso Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Quote Loso: albumene hans er ganske shitty, er mixtapene som banger som en bitch. +1 Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gucci Mane, don´t quit your dayjob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå