Amberlamps Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 så, hvem av young jeezy og gucci mane liker dere gutter best da? Gucci Mane. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) LA The Darkman før han ble pimped out - her med en alltid like fet Killa Sin på Heist of the Century. Aldri dumt med litt WU-sound Se filmen hos Youtube Endret 9. juli 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Sørlendsrapperen Ego er snart klar med sitt debutalbum, i den anledningen velger han å lekke ut en av låtene som en offisiell bygdesingel for bygdealbumet. Albumet vil være ferdig til gratis nedlastning rundt August. I mellomtiden kan dere sjekke ut: Ego - Hvem er venn (Produsert av I. Forgot & Harry West): http://www11.nrk.no/urort/1.0/track/download/654368.mp3 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Digga Onyx sangen phonte, forøvrig også emc sangen Mkej! Denne forum siden er knall, hvertfall for oss som ikke har hørt "alt" Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei. Det er en sang jeg er ute etter. Spør her siden det gjelder hiphop(og at det er endel folk som henger mer her, enn "Lurer du på sangen/artisten heter".For jjeg rimelig sikker på dere vet hvilken sang jeg sikter til. Husker ikke så særlig mye ut av sangen bortsett fra begynnelsen. Kan vel begynne med at sangen er veldig komersiell tror jeg.. begynner med "oh hey, oh hey, oh hey" eller lignende med kraftig bassbeat i bakgrunnen. Tror den har blitt brukt eller mixet med veldig mye + at den har blitt veldig mye brukt i dansing/auditions:p pga begynnelsen. Kanskje ikke så mye info, men iallefall takk : ) Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Outkast - Hey ya? (med tanke på at du byttet Oh hey, med hey ya!) skyter i blinde men Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nei er ikke outcast, hehe. Begynnelsen er sånn dyp hvis du skjønner. Først er det mørk bass beat deretter så kommer det en tynn beat(ingen bass) sangen er litt gammel. Tror den er fra 05/06 eller tidligere. Er bare så irriterende å ikke vite sangen. Går konstant rundt å nynner på den. Er nesten sånn at man ikke får ro i seg helt til man finner ut sangen Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hmm, da vet ikke jeg... Er ikke største hip-hop hode heller akkurat Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nei er ikke outcast, hehe. Begynnelsen er sånn dyp hvis du skjønner. Først er det mørk bass beat deretter så kommer det en tynn beat(ingen bass) sangen er litt gammel. Tror den er fra 05/06 eller tidligere. Er bare så irriterende å ikke vite sangen. Går konstant rundt å nynner på den. Er nesten sånn at man ikke får ro i seg helt til man finner ut sangen Tynn beat? Gammel fra 2005? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Introen er nice "Hip hop is just beautiful, hip hop is life" Endret 11. juli 2009 av Superdan Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Nas ft. Swizz Beatz - Be Worried Se filmen hos Youtube Alle som har spilt GTA IV kjenner nok igjen denne beaten Endret 11. juli 2009 av MKej Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Veldig gledelig åhøre at No I.D. fortsatt har det! De lærde vil ha det til at No I.D. mer eller mindre lærte Kanye "alt han kan". Uansett er det nok liten tvil om at Kanye har blitt av mentoren No I.D. Selv om han er stor i Chicago, må vel No I.D. kunne få betegnelsen kraftig undervurdert i en større kontekst.. Over en årrekke har han laget noen særs fete tracks, tilfeldig utvalgte eksempler her, og . Foruten å produsere brorparten av Common's "Resurrection" and "I Used To Love H.E.R.", er hans eget album "Accept Your Own & Be Yourself" fra 97 - som dere skjønner fra tittelen - en kvalitetsskive. Takk for inspirasjonen til å skrive litt om No I.D., Onyx No I.D. er blant favorittene, befinner seg i toppsjiktet innen produksjon. Raekwons flow på Incarcerated Scarfaces er det beste som fins. Jeg erindres over låta på MTV i sin tid (dog under som Classic-sesjon på kanalen.) Fremragende hva angår flow. Føler det må bli spilt litt radio igjen, Thendy (AvieN, MKej). Farlig lenge siden sist. Reminiserer over trivselen vi hadde. Edit; internett er oppe og går igjen! En gledens dag! Endret 12. juli 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Raekwons flow på Incarcerated Scarfaces er det beste som fins. Jeg erindres over låta på MTV i sin tid (dog under som Classic-sesjon på kanalen.) Fremragende hva angår flow. Føler det må bli spilt litt radio igjen, Thendy (AvieN, MKej). Farlig lenge siden sist. Reminiserer over trivselen vi hadde. Edit; internett er oppe og går igjen! En gledens dag! Word brorsan! Pusler litt med noen sett selv og tar gjerne en oppdatering på hva du hører på om dagen. Endret 12. juli 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Laffe: Snoop Dogg - Beautiful eller Dead Prez - Hip-hop? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Laffe: Snoop Dogg - Beautiful eller Dead Prez - Hip-hop? hehe, braa Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Trenger tips til artiser som ligger i samme gate som Cradle Ochestra, Awon, Carlos Nino & Lil Sci, Cyne, Animate Objects? Altså litt jazzy hiphop Endret 13. juli 2009 av Homme Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har postet i lurer du på hva sangen heter tråden, men tenkte at siden det er så mange som har skills på rap sanger her så poster jeg her og Lurer på navnet på en sang jeg hørte på Quart.. Hørte den 2-3 ganger mellom konsertene.. Det var en svensk reggae aktig rap sang, det eneste jeg husker av teksten er 'de vill göra karriär' eller noe liknende.. Noen som har peiling på hvilken det kan være ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå