Blue Scholar Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Herregud, det er alt jeg har å si. ----- phoNte, du har fått med deg at festivalen er flyttet(geografisk)? Flytta til Ferropolis i stedet for Pouch? Eller? Var i hvert fall det jeg skjønte ut i fra sida... men visste ikke det, takk for at du sa i fra Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Til Ferropolis, ja. Er ingen kløpper i tysk, men fikk en bekjent til å oversette bruddstykker. Skal ikke være snakk om noe enormt geografisk sprang, tror Ferropolis ligger litt nærmere Berlin. Ser ut som det er meldt regn hele helga, så pack dem umbrellas. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 FO REALZ? Faen i helvete, får håpe det ikke regner HELE tida mens vi er der. Uansett er plassen bedre, kortere fra Berlin. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som har noen gode eksempler på artister med låter i samme gata som for eksempel Klovner i Kamps I en seng på hospitalet, Lederne av den nye skolen, Bare meg, og Nattens sønner? Rapping om horer og tjall intereserrer meg fint lite, men låter som de jeg nettop nevnte funker. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 7. juli 2009 av DSG Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Se filmen hos Youtube satan jeg fikk respekt for deg nå, den sangen banger som en bitch yooo PARTY PARTY PARTY LETS ALL GET WASTED men det virker som denna sangen er den eneste sangen folk som ikke liker gucci mane liker. Endret 7. juli 2009 av Loso Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Se filmen hos Youtube satan jeg fikk respekt for deg nå, den sangen banger som en bitch yooo PARTY PARTY PARTY LETS ALL GET WASTED men det virker som denna sangen er den eneste sangen folk som ikke liker gucci mane liker. Alle sangene til Gucci Mane er fete! Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Se filmen hos Youtube satan jeg fikk respekt for deg nå, den sangen banger som en bitch yooo PARTY PARTY PARTY LETS ALL GET WASTED men det virker som denna sangen er den eneste sangen folk som ikke liker gucci mane liker. Alle sangene til Gucci Mane er fete! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GUCCI! YAH... WHA, WHA,.. WHA I go hard ball Sponge bob Flip flop Paint job Louie V flip flops L -V tank top Top drop Off chop Pork chop Paint job Boss mane Day job Night job Go hard Hard ball Sponge bob Flip flop Paint job Hard ball Sponge bob Flip flop Paint job Hard ball Sponge bob Flip flop Paint job Louie V flip flops L -V tank top Top drop Off chop Pork chop Paint job Boss mane Day job Night job Go hard GUCCI! YAH... WHA, WHA, WHA I go hard ball Sponge bob Flip flop Paint job Louie V flip flops L -V tank top Top drop Off chop Pork chop Paint job Boss mane Day job Night job Go hard I go hard ball Sponge bob Flip flop Paint job Louie V flip flops L -V tank top Top drop Off chop Pork chop Paint job Boss mane Day job Night job Go hard 22 inch red Off set low hard Sittin' so low people think I'm in a go kart Show car Four car Finna get mo' cars Bentleys Rovers Phantom With da shofas Red by da loffas You know I got da toasta Herd ya daddy snitchin cause ya moma is mah solider Ova I ain't even gotta get da bowl up Quarter million dollars got me ridin with da doe's up Gucci Go!, Go!, Go!, Go!, Go!, Go! Go! Yeah! I go hard, I go hard, I go hard, I go hard I go hard, I go hard, I go hard, I go home Go!, Go!, Go!, Go!, Go!, Go! Go! Go! I go hard, I go hard, I go hard, I go hard I go hard, I go hard, I go hard, I go home So hard I go it's like I rappin in a mirro Ice so cold I made ya hoe need some pimpto Jumpin out the limo I'm lookin like a light pole Bling, blow, burh! Gucci A.K.A. da light show Mic check zaeh I got on nikes I keep a stupid chick plus da kid stay icey Swag stupid make a blind girl like me So handsome I made a deaf girl write me Rich and very confident so you don't have to like me I'm 2 seat and 1 deep a 1 man army Go, go bitch get the fuck from round me Cause I'm so high dat I see snow mountain Gucci Go!, Go!, Go!, Go!, Go!, Go! Go! Yeah! I go hard, I go hard, I go hard, I go hard I go hard, I go hard, I go hard, I go home Go!, Go!, Go!, Go!, Go!, Go! Go! Go! I go hard, I go hard, I go hard, I go hard I go hard, I go hard, I go hard, I go home Still doin pick ups You still doin push ups Still doin pick ups You still doin push ups Look up whip up Wake up and make a shake up Look up whip up Wake up and make a shake up Look up whip up Wake up and make a shake up Frountin Jacob homeboy you need to sell some Square some Taste some tell ya boy to mail some Sharince couldn't break us Purp like the Lakers Jays still knock on the door because they faithful High school hoes still call me raydrick Tell ya'll Like dis ya'll catchin da vapors It's Gucci Go!, Go!, Go!, Go!, Go!, Go! Go! Yeah! I go hard, I go hard, I go hard, I go hard I go hard, I go hard, I go hard, I go home Go!, Go!, Go!, Go!, Go!, Go! Go! Go! I go hard, I go hard, I go hard, I go hard I go hard, I go hard, I go hard, I go home [Talking: Gucci Mane] Gucci! cheah! Gucci in da buildin I'm addressin all scrubs Snack cakes! Toilet papers! Fat backs! Dear meats! Yah know... it's Gucci! Bling, blow... burh! It's gettin cold zaeh I need my jackets... and my ear muffs and my golves So icey entertainment Endret 7. juli 2009 av Loso Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nas - Deja Vu http://www.youtube.com/watch?v=fZWVcMRRx3A Konge tekst Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Nettopp hørt gjennom(flere ganger) Illmatic plata til Nas, og Raekwon sitt Only built 4 Cuban linx, etter anbefaling av en kompis og må spørre hva folket syns om den Raekwon skiva? Personlig noe av det beste jeg har hørt, om ikke DEN beste plata! Begynner jeg å høre må jeg nesten høre gjennom hele og Illmatic er så godt som like bra er blitt forelsket... Endret 8. juli 2009 av Fatality2 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Cuban Linx eier, har knapt spilt noe annet i vår. Begynner å nærme seg best ever-status, ja. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Raekwons flow på Incarcerated Scarfaces er det beste som fins. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Xzibit - The Foundation Se filmen hos Youtube Fra hans debutalbum, som for øvrig er det klart beste spør du meg. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Xzibit - The Foundation Fra hans debutalbum, som for øvrig er det klart beste spør du meg. Ahh. Godskiva. *Høre på* Endret 9. juli 2009 av AvieN Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) eMC - U Let Me Grow Se filmen hos Youtube Sangen starter ca 0:52 Endret 9. juli 2009 av MKej Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sangen starter ca 0:52 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) MKej: Suverent. Endret 9. juli 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Onyx - Last Dayz Se filmen hos Youtube Splash i morra Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Royce Da 5'9'' - Gun Harmonizing Får lyst og skrike hver gang jeg hører den.. Royce Da 5'9 ute med ny EP (The Revival EP). Sinnsykt fett, har en sang sammen med Slaughterhouse på EP'en også Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 så, hvem av young jeezy og gucci mane liker dere gutter best da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå