REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha. Soulja Boy-diss også, ja. Det blir litt som om Petter Stordalen og Per Sundnes skulle gjort opp seg i mellom ved hjelp av en slam dunk-konkurranse. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Skjønner ikke hvordan du kan fronte sånne talentløse rappere, loso. Eier jo ikke skills, verken i tekstinnhold, timing eller flow. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Heh, kvaliteten i tråden tok et nesestup der ja. Får prøve å rette ut igjen før dritten kræsjer fullstendig. Spor fra første albumet jeg kjøpte for egne penger, hørte den tilfeldigvis i en platesjappe i london i 92 rundt juletider. Pete Rock & CL Smooth - Soul Brother #1 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Rapper Big Pooh - The Strongest Man Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Liten banger fra tidenes beste tv-serie, The Wire: Masta Ace ft. Strick - Unfriendly Game Den første avlysningen på Splash har rullet inn, og dessverre var detMos Def. Jævla kjipt, men som erstatning kommer Talib Kweli. Hvis noen skulle lure, lizzom. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Den første avlysningen på Splash har rullet inn, og dessverre var detMos Def. Jævla kjipt, men som erstatning kommer Talib Kweli. Hvis noen skulle lure, lizzom. Jævlig rart, i morges faktisk tenkte jeg at Kweli burde komme til Splash... :O Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Se filmen hos Youtube hvis det ikke er den hardeste sangen dere har hørt noensinne så vet ikke jeg. skjønner ærlig talt ikke hvordan dere kan like alt det nerdehiphoppen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ro ned spamminga. Vi har skjønt du at liker han fyren nå. Og dette er en hard sang: Smoothe da Hustler - Broken Language feat. Trigger tha Gambler Se filmen hos Youtube Men ja, det er jo litt nerdete. Endret 6. juli 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kan du forklare hvorfor du synes han er så sykt bra da, Loso? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 La Loso være, tydeligvis kjeder han seg bare, og/eller så troller han. Uansett en følge av dårlige sosiale antenner. Meth & Red - How High Part 2 Gleder meg heftig til å se dem live. Splash blir the shiiit Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 what? vært litt borte ? splash? hjemmeside? har drømt lenge om å sett Methodman og Redman! verdens beste hiphop duo by far i min mening. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 http://www.splash-festival.de/ ---> Lineup Det starter på fredag, men er i Tyskland De var i Norge for en liten stund siden også. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Oh crappers, ca 2 år siden? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Oh crappers, ca 2 år siden? Hehe nei, rundt en måned siden, 6. Juni De var på Sentrum Scene i Oslo. Endret 7. juli 2009 av phoNte Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Oh crappers, ca 2 år siden?Nei, et par-tre uker siden. Edit: For sen der ja. Endret 7. juli 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 hvor hardt går ikke detta? selvom du er en nerd kan du innrømme at dette går hardt som fuck Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Herregud, det er alt jeg har å si. ----- phoNte, du har fått med deg at festivalen er flyttet(geografisk)? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Gucci Mane er feit! En spiller jeg anbefaler er http://www.sirius.com/ som gir deg 7 dager gratis høring. 7 egne hiphopkanaler fra statene uten reklame. Er også ufattelig morsomt å høre afro-amerikanerne på kanalen "Shade45" som snakker så ufattelig mye drit :!: Men absolutt verdt å prøve ut denne spilleren så får man ny inspirasjon... sangene som spilles listes også opp slik at det er mulig å huske sangen om det kommer noe bra Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 kay slay, whoo kid og angela yees show på shade45 er awesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå