Joukahainen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jeg er ikke akkurat noen enorm hiphop-fan selv, men jeg liker Organized Konfusion. Organized Konfusion - Why Endret 20. juni 2009 av Joukahainen Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Noen som har noen fete dystre og brutale låter å poste? Litt Jak Progresso kanskje? Ikke den gladeste musikken i verden, heh. Jak Progresso - Kiss the girls Albumet random violence ligger på Spotify. Ellers er jo Necro sin I need drugs en klassiker. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Dæven, aner ikke hvordan jeg gikk glipp av denne. Sage Francis har gitt ut enda en mixtape i "sick of..." serien, Sick of wasting. Her er første sporet, produsert av Sage selv. Sage Francis - Strange Fame Se filmen hos Youtube Bestilte nettopp fra strangefamousrecords, gleder meg til å få den signert i posten. Hvis du ikke føler for å betale, så ligger hele platen også ute til nedlasting fra epitaph. Klikk: Gode greier. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ny Nas! Nas - Film Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Liker disse: Se filmen hos Youtube Endret 23. juni 2009 av izek_mendez Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 digger immortal techniques - harlem streets og peanut butter wolf Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Eyo check it out kompisen min har no låter her Gi tilbakemelding. Og er det noen som driver med DJ-ing på tråden eller? Har lyst til å starte med det og trenger utstyr. Noen som har tips om hva jeg burde kjøpe? Scartching er jo halve gleden så jeg så litt på denne her, men har spurt litt forskjellige djer som don martin, eshm, juicy og fler men alle sier forskjellig lettere å spørre fler samtidlig. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Styr unna beltedrevne platespillere... de holder ikke til scratching. Direct drive er mye bedre. Du kan få en brukt technics 1210/numark ttx (to av de beste platespillerne) til den prisen, + en ok mixer. Mitt råd er å kjøpe det brukt om du ikke har mye penger. Selv kjører jeg en Numark TTX1 og en Urei 1601 mixer, det er helt konge. Endret 23. juni 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Satt i kontekst i introen til Babylon A.D var dette et av de beste musikkøyeblikkene i film fra fjoråret. Achozen - Deuces: I anledning Splash pløyer jeg gjennom litt diverse artister, kan ikke skjønne at Heltah Skeltah mer eller mindre har gått meg hus forbi. Nocturnal-skiva er fantastisk. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i: "Incise - Nobody's story"? er ikke veldig lett å finne... Er også interessert i Ayur, muligens i MP3 fil? noen som vet? Endret 24. juni 2009 av Fatality2 Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ayur, mener du låta Children of The Earth da? Det er på albumet Beautiful Field... send PM om du vil ha dem. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er i spania aa fy faen som nyter Strange Journey Volume 1 her, kommer til aa bli ferieminner fra den skiva, det er sikkert. Favoritt tracken min der er enten Spark my soul, kkky eller nothing but strangeness. Hva syns dere om den, noen favoritter? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg vil ha tips til noe hip-hop/rap. Hører sjelden på rap men kom i humør til det nå. Når det gjelder norske liker jeg kun én gruppe: Klovner i Kamp. Jeg liker Nas og Necro, men vil ha mer innen amerikansk rap. Gjerne norsk også, hvis det er likt Klovner i Kamp. Jeg skal ha alt inn på en liste på spotify, så er hyggelig hvis musikken er tiljengelig i Spotify. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er i spania aa fy faen som nyter Strange Journey Volume 1 her, kommer til aa bli ferieminner fra den skiva, det er sikkert. Favoritt tracken min der er enten Spark my soul, kkky eller nothing but strangeness. Hva syns dere om den, noen favoritter? Definitivt Spark My Soul og Don't Leave ligger milevis foran de andre låtene synes jeg. CypheroN: du kan prøve min Spotify-liste. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Årets sommerlåt? Reflection Eternal - Back Again. Cyph her, jo. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Yess. Har hengt mye i metall-tråden, men jeg liker hip-hop også jeg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Denne karen tar bokstavelig talt av: . Noe for Torbjørn og Thendy. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Joa, fett det. Men han nærmer seg ganske mye biting av AZs opprinnelige flow over den beaten. (Ræva norsk der, men dere skjønner.) Lenke til kommentar
ShadowPriest Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som har lyrics til The Game - Walk wit me? Noen lines der som er litt uklare : / http://open.spotify.com/track/0qWtWXDR7nQWRkUW6QHwfr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå