Laezy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Noen som har noen fete dystre og brutale låter å poste? Raekwon - Guillotine (Swordz) - finner ikke studio versjonen... uansett den mørkeste beaten ever. Binary Star - Wolfman Jack og bare en brutal og fet låt... MOP - Ante Up må bare få legge til denne det blir ikke mer dystert enn dette, siden det er snakk om brutalt og dyster kunne jeg like gjerne tatt med hele hell on earth albumet, og for ikke å snakke om the infamous albumet Endret 16. juni 2009 av Laezy Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Chicano-remake av en legendarisk låt. Brownside - Vatos In Tha Varrio Endret 17. juni 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Morsom den, ehs5. Hva skjedde egentlig med Sway? Før: Sway - Little Derek Nå: Sway - Silver And Gold Ft. Akon Jeg ler. Edit: Sånn sett er sistnevnte her ganske dyster og brutal, men jeg regner med det ikke var det Sleeip mente. Endret 17. juni 2009 av stoltz Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) må bare få legge til dennedet blir ikke mer dystert enn dette, siden det er snakk om brutalt og dyster kunne jeg like gjerne tatt med hele hell on earth albumet, og for ikke å snakke om the infamous albumet Helt enig! De to albumene er helt geniale, og shook ones pt 2 må være et av de beste låtene noensinne.. hvordan kunne jeg glemme Mobb Deep? Følte at jeg hadde oversett noe :/ Oh, så nettopp dette.. the Slaughterhouse rules: Klassisk :!: Endret 17. juni 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Gleder meg til en full-length fra Slaughterhouse. Ikke bare rapper de; de er komikere, også! Jeg har sansen for slike "super-grupper", og her er en annen. Random Axe (Sean Price, Black Milk, Guilty Simpson) - Monster Babies: Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Gleder meg til The Left kommer med debut plata si: Gas Mask. The Left består av Apollo Brown (Beats) Journalist 103 (Rhymes) MySpace Sjekk ut track nr 2, The Environment. Helt syk beat! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Høres lovende ut de snippetene der, MKej. Når kommer lp-en? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hva skjedde egentlig med Sway?Konvict Muzik skjedde. Men Signature LP-albumet hans var ikke så altfor dårlig. ------------- Nok en gammel klassiker: Compton's Most Wanted - Hood Took Me Under Endret 17. juni 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Må bare slenge inn en anbefalling på Epn til DRM. ligger ute på http://www.ormstunge.com/Gammaldags_EP_320kbps.rar hør først å døm etterpå Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Solution - Shine Through (Ft. Supastition) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Feirer vel overstått 3 års videregående skole. Roll Deep - Celebrate That Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Solution - Shine Through (Ft. Supastition) Kvalitet. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Digger denne låta også. Big Tone (Ft. Blu) - A Song Called Triumph Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Høres lovende ut de snippetene der, MKej. Når kommer lp-en? yo, "The Left" album is almost done. Me and Journalist. In the final stages and off to mixing in a second. Very soon man. Så i løpet av sommeren, vil jeg tru Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Braille - Hip Hop Music, Vil anbefale å høre gjennom alle albumene hans, mye kvalitet Vil også anbefale å høre gjennom albumene til Lightheaded som han er med i Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Slaughterhouse - Woodstock feat. MOP (Produced by DJ Premier) Lenke til kommentar
Laezy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) NaS - N.Y. State Of Mind Illmatic, tidenes hiphop album Endret 19. juni 2009 av Laezy Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Oh noez, nå har det blitt dutube-bonanza her igjen. Illmatic er saker, ja, Laezy. Tror It ain't hard to tell er mi favorittlåt fra albumet. Synd at Nas har såpass dårlig smak når det gjelder beats at han aldri har vært i nærheten av å lage noe lignende seinere. Endret 19. juni 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Helgens godbit: Raekwon - New Wu (feat. Ghostface Killah & Method Man) (Version 2). Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fant frem første Typical Cats platen igjen i går, alt for lenge siden jeg hørte gjennom den sist. Typical Cats - Reinventing the wheel. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå